Jag har verkligen försökt tröttna på den här filmen.

• Thread starter Thread starter sportbike
  • Start date Start date
M os!

Jag tyckte faktiskt det såg lite jobbigt ut, passa sig i varenda böj! Men jag har ju aldrig prövat mcåkning den varianten. Toyman

:tummenupp
Håller med, jag känner exakt detsamma för den här filmen, tröttnar aldrig och blir alltid glad när jag ser den :D
[YOUTUBE-ID]BN1mg_vKoNk[/YOUTUBE-ID]

jag gjorde själv en omvandling nu har köpt mig en ktm 360 som kommer bli motardkittad istället för min gigantiska tunga äckliga 640! ska bli jävligt intressant :D

MMMMMMMM alldeles helt underbart på minner mycket om min nybyggda yamaha yz250wr 1-4 hjul i luften 5 axar från mycket 96kg bromsad till 52 bakhjuls hp nyligen MMMMMM.

Jag tyckte faktiskt det såg lite jobbigt ut, passa sig i varenda böj! Men jag har ju aldrig prövat mcåkning den varianten. Toyman

Tror jag det att det var jobbigt i svängarna när man har crossdäck på,
byta däck så blir den nog lite bättre i kurvorna.

Satan! fyfan för att sätta sig på en sånt jävla monster! 500cc 2-takt heh Nja håller mig till mesig 4-takt. Lever nog längre då.

fan va go film!!! sitter här nu å drömmer tillbaka till min livs först cross ja köpte som 15åring..... en KTM 500 2-taktare :-) de e de sjukaste ja kört!!!! hehe.....

Stor2t is the shit. Tänk att det byggdes svensktillverkade 500:or en gång i tiden.

hva500cr.jpg

Nyheter
Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...