Jag har verkligen försökt tröttna på den här filmen.

• Thread starter Thread starter sportbike
  • Start date Start date
M os!

Jag tyckte faktiskt det såg lite jobbigt ut, passa sig i varenda böj! Men jag har ju aldrig prövat mcåkning den varianten. Toyman

:tummenupp
Håller med, jag känner exakt detsamma för den här filmen, tröttnar aldrig och blir alltid glad när jag ser den :D
[YOUTUBE-ID]BN1mg_vKoNk[/YOUTUBE-ID]

jag gjorde själv en omvandling nu har köpt mig en ktm 360 som kommer bli motardkittad istället för min gigantiska tunga äckliga 640! ska bli jävligt intressant :D

MMMMMMMM alldeles helt underbart på minner mycket om min nybyggda yamaha yz250wr 1-4 hjul i luften 5 axar från mycket 96kg bromsad till 52 bakhjuls hp nyligen MMMMMM.

Jag tyckte faktiskt det såg lite jobbigt ut, passa sig i varenda böj! Men jag har ju aldrig prövat mcåkning den varianten. Toyman

Tror jag det att det var jobbigt i svängarna när man har crossdäck på,
byta däck så blir den nog lite bättre i kurvorna.

Satan! fyfan för att sätta sig på en sånt jävla monster! 500cc 2-takt heh Nja håller mig till mesig 4-takt. Lever nog längre då.

fan va go film!!! sitter här nu å drömmer tillbaka till min livs först cross ja köpte som 15åring..... en KTM 500 2-taktare :-) de e de sjukaste ja kört!!!! hehe.....

Stor2t is the shit. Tänk att det byggdes svensktillverkade 500:or en gång i tiden.

hva500cr.jpg

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard