Jag har tråkigt

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Honda Pan European
Mina 2 stora fritidsintressen är inte tillgängliga längre. Hojen är skrot och likaså kroppen. Ingen mc-körning, ingen löpning, ingen styrketräning. Jag saknar den där härliga känslan när man får till en sån där riktigt kanonstart från startblocken och man bara känner hur man accelererar, blicken ner i golvet ca 25 m sedan upp med blicken och löp ut, ahhhh.... vilken känsla. Men när får man uppleva den igen. Tomt i garaget, var där ute idag och hämtade verktyg, fy vad tomt det var där. Jag saknar min hoj :(

Sedan känns det ju alltid lite oroligt innan FB har kommit till skott och gett klartecken till verkstaden.

Jag längtar efter våren.

------------------------------------
EDIT

Kanske man skulle köpa sig en sån här :D

Bifogat

• Jet_Bike_by_melonhead118 2.jpg
    Jet_Bike_by_melonhead118 2.jpg
    48.4 KB · Visningar: 139
Last edited:
man lär ju spara på däck kostnaderna iaf med en sån hoj :D

grymt trist e de o bara sitta himma...helt botten...men de blir bättre...lyckades själv övertala min sjukgym. idag att låta mig ta en liten tur på nya hojen under kommande vecka :)

Zenit skrev:
2497476 man lär ju spara på däck kostnaderna iaf med en sån hoj :D

grymt trist e de o bara sitta himma...helt botten...men de blir bättre...lyckades själv övertala min sjukgym. idag att låta mig ta en liten tur på nya hojen under kommande vecka :)

Du ska inte ut o flyga nåt i helgen?
DET hade passat MIG utmärkt i alla fall.
KAn du flyga nu?

Mr K skrev:
2497814 OK sedan kostar det 2995kr i leveranskostnad och admin.:tummenupp

Priset på hojen är helt ok. Men visst kan man sälja dig lite kärlek för att kompensera dina höga adm kostnader :näsblod och då kan jag ju passa på att hämta själv :)

Jag har sett uttråkade personer roa sig med längdskjutning av gummiband. Stärker tummarna visst...

:rolleyes:

El Garto skrev:
2497839 Priset på hojen är helt ok. Men visst kan man sälja dig lite kärlek för att kompensera dina höga adm kostnader :näsblod och då kan jag ju passa på att hämta själv :)
ska du hämta den själv så blir det dyrare .... hehe

El Garto skrev:
2497839 Priset på hojen är helt ok. Men visst kan man sälja dig lite kärlek för att kompensera dina höga adm kostnader :näsblod och då kan jag ju passa på att hämta själv :)

e du sugen på en billig fiddy?
jag har en...
skicka mej ett pm

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...