Jag har tråkigt

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Honda Pan European
Mina 2 stora fritidsintressen är inte tillgängliga längre. Hojen är skrot och likaså kroppen. Ingen mc-körning, ingen löpning, ingen styrketräning. Jag saknar den där härliga känslan när man får till en sån där riktigt kanonstart från startblocken och man bara känner hur man accelererar, blicken ner i golvet ca 25 m sedan upp med blicken och löp ut, ahhhh.... vilken känsla. Men när får man uppleva den igen. Tomt i garaget, var där ute idag och hämtade verktyg, fy vad tomt det var där. Jag saknar min hoj :(

Sedan känns det ju alltid lite oroligt innan FB har kommit till skott och gett klartecken till verkstaden.

Jag längtar efter våren.

------------------------------------
EDIT

Kanske man skulle köpa sig en sån här :D

Bifogat

• Jet_Bike_by_melonhead118 2.jpg
    Jet_Bike_by_melonhead118 2.jpg
    48.4 KB · Visningar: 139
Last edited:
man lär ju spara på däck kostnaderna iaf med en sån hoj :D

grymt trist e de o bara sitta himma...helt botten...men de blir bättre...lyckades själv övertala min sjukgym. idag att låta mig ta en liten tur på nya hojen under kommande vecka :)

Zenit skrev:
2497476 man lär ju spara på däck kostnaderna iaf med en sån hoj :D

grymt trist e de o bara sitta himma...helt botten...men de blir bättre...lyckades själv övertala min sjukgym. idag att låta mig ta en liten tur på nya hojen under kommande vecka :)

Du ska inte ut o flyga nåt i helgen?
DET hade passat MIG utmärkt i alla fall.
KAn du flyga nu?

Mr K skrev:
2497814 OK sedan kostar det 2995kr i leveranskostnad och admin.:tummenupp

Priset på hojen är helt ok. Men visst kan man sälja dig lite kärlek för att kompensera dina höga adm kostnader :näsblod och då kan jag ju passa på att hämta själv :)

Jag har sett uttråkade personer roa sig med längdskjutning av gummiband. Stärker tummarna visst...

:rolleyes:

El Garto skrev:
2497839 Priset på hojen är helt ok. Men visst kan man sälja dig lite kärlek för att kompensera dina höga adm kostnader :näsblod och då kan jag ju passa på att hämta själv :)
ska du hämta den själv så blir det dyrare .... hehe

El Garto skrev:
2497839 Priset på hojen är helt ok. Men visst kan man sälja dig lite kärlek för att kompensera dina höga adm kostnader :näsblod och då kan jag ju passa på att hämta själv :)

e du sugen på en billig fiddy?
jag har en...
skicka mej ett pm

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back