Jag har rättat mig i ledet och köpt R6

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Ja, den dagen trodde man inte skulle komma, men nu är det nog bara att försöka smälta att man köpt sig en Lamaha. O draa va den är spännande o köra! :kär Massa porriga prylar som inte alls är orginal sitter det på den, motorn varvar och drar som besatt och det känns annorlunda att köra något som har visst intresse av att svänga!

Nu fick ju naturligtvis inte lyckan vara total för nån träskhjärna beslutade sig givetvis för att ta ett märkligt spår in i esset och sen sluta svänga o bromsa omkull sig istället. Missflyt att man skulle vara ivägen när han provade hur man inte ska göra. Smäck i sidan och ljuddämparn fick sig en jättebuckla o bakkutsen sprack lite. (Det ska nog snart bli rat-bike-räser av den här också snart!). Han vurpade och det gjorde inte jag så det får väl vara straff nog. Hade jag också gått ikull och skrotat min 3 timmar gamla hoj så hade man nog slitit armen av killen och slagit honom med blodig-änden.

Men nu ska vi inte låta sådana petitesser förmörka den annars klarblå himlen. Den här bågen har potential. Som vanligt är det fegt skräp bakom spakarna som måste tränas upp. Det blir ett spännande rejs på lördag...

(Bilder stulna av Relapse)

Bifogat

• 3.jpg
    3.jpg
    124.8 KB · Visningar: 418
  • 1.jpg
    1.jpg
    103.3 KB · Visningar: 328
Rätt beslut! Du kommer ligga betydligt högre upp i resultatlistorna med den där - det är ju en Yamaha!

Grattis... :)

Men ta det försiktigt med skitsnacket om Rosinante... För inte vill du väl att hon skall va stingslig när hon återigen skall bära dig fram på vägarna??

Eller har hon skickats till McDonalds för avverkning??

WOW! Nu är topp fem inom räckhåll. Just keep that throttle open, ska du se.

Don Quixote skrev:
Ja, den dagen trodde man inte skulle komma, men nu är det nog bara att försöka smälta att man köpt sig en Lamaha.
Du blev ikappkörd av ett Rundningsmärke i lördags, nu har du köpt R6, jojo. ;)
(Att du tittade på blommorna som föråkare är oväsentligt)

Lycka till med pärlan!

/A

Grattis! Ibland är det bara tid för att byta hoj. Det är det jag oxå gjort. :) 04 R1(or) :p

Fan vad avis jag blir! Ingen annan som har en Race R6:a till salu? Måste skaffa en inför nästa säsong!

Peccus skrev:
All I hear i talk, show me the.. ehum.. pictures.. ;)
snart så! ska bara få hem de flesta delarna, sen så vill jag stolt visa upp "åbäket"! men nu handlar det inte om mig i denna tråden ;) *pointing spotlight at Don Q.*

Då är det väl lika bra jag tar med allt vad reservdelar jag har till nästa helg.... :7peta

Don Quixote skrev:
Men nu ska vi inte låta sådana petitesser förmörka den annars klarblå himlen. Den här bågen har potential. Som vanligt är det fegt skräp bakom spakarna som måste tränas upp. Det blir ett spännande rejs på lördag...

Ser ut att vara en trevlig hoj, även om du konverterat till ett annat stall. Trots allt så är det ju resultaten som räknas. Grattis! Vad blir det för varvtider nu då?

Hmmm...är det den där R6'an som har legat ute på annons ett tag? Den där ex VM, Dee Cee Jeans, bla bla bla, Öhlins superduper gaffel, mera bla bla bla och hela hojen fylld med tutti frutti?

Teddy skrev:
Hmmm...är det den där R6'an som har legat ute på annons ett tag? Den där ex VM, Dee Cee Jeans, bla bla bla, Öhlins superduper gaffel, mera bla bla bla och hela hojen fylld med tutti frutti?

Japp. Just den. Otroligt fint skick är den i.

Ja, det kommer säkert göra under på dina varvtider. Nu slipper du dessutom mig så då tjänar du ytterligare en placering :näsblod

/Joakim

Goodstuff skrev:
Japp. Just den. Otroligt fint skick är den i.
Då så, det är ett steg i rätt riktning. Mindre standard, mer race, mer trim, mer mek. Ha ha ha. Och grabben går runt och oj'ar sig för 2-taktare och det mytomspunna meket. Har DQ någon aning om hur servieintervallerna på hans VM-preppade hoj ser ut? Han är verkligen DQ, bara att hans väderkvarn är en illusion om underhållsfrihet i röd förpackning. Den hojen måste han döpa till El Molino!

Snygg som attan är den och öhlinsgaffeln sätter igång salviproduktionen. Det kommer nog att bli bra det där och fort lär det gå.

Hur ser stamtavlen ut? Inte på hojen då utan på förarsidan.

*/ ?>
Back