Don Quixote
Nordic BoTT 2010
Ja, den dagen trodde man inte skulle komma, men nu är det nog bara att försöka smälta att man köpt sig en Lamaha. O draa va den är spännande o köra!
Massa porriga prylar som inte alls är orginal sitter det på den, motorn varvar och drar som besatt och det känns annorlunda att köra något som har visst intresse av att svänga!
Nu fick ju naturligtvis inte lyckan vara total för nån träskhjärna beslutade sig givetvis för att ta ett märkligt spår in i esset och sen sluta svänga o bromsa omkull sig istället. Missflyt att man skulle vara ivägen när han provade hur man inte ska göra. Smäck i sidan och ljuddämparn fick sig en jättebuckla o bakkutsen sprack lite. (Det ska nog snart bli rat-bike-räser av den här också snart!). Han vurpade och det gjorde inte jag så det får väl vara straff nog. Hade jag också gått ikull och skrotat min 3 timmar gamla hoj så hade man nog slitit armen av killen och slagit honom med blodig-änden.
Men nu ska vi inte låta sådana petitesser förmörka den annars klarblå himlen. Den här bågen har potential. Som vanligt är det fegt skräp bakom spakarna som måste tränas upp. Det blir ett spännande rejs på lördag...
(Bilder stulna av Relapse)
Massa porriga prylar som inte alls är orginal sitter det på den, motorn varvar och drar som besatt och det känns annorlunda att köra något som har visst intresse av att svänga!Nu fick ju naturligtvis inte lyckan vara total för nån träskhjärna beslutade sig givetvis för att ta ett märkligt spår in i esset och sen sluta svänga o bromsa omkull sig istället. Missflyt att man skulle vara ivägen när han provade hur man inte ska göra. Smäck i sidan och ljuddämparn fick sig en jättebuckla o bakkutsen sprack lite. (Det ska nog snart bli rat-bike-räser av den här också snart!). Han vurpade och det gjorde inte jag så det får väl vara straff nog. Hade jag också gått ikull och skrotat min 3 timmar gamla hoj så hade man nog slitit armen av killen och slagit honom med blodig-änden.
Men nu ska vi inte låta sådana petitesser förmörka den annars klarblå himlen. Den här bågen har potential. Som vanligt är det fegt skräp bakom spakarna som måste tränas upp. Det blir ett spännande rejs på lördag...
(Bilder stulna av Relapse)