Jag har knäskrapat!!!

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Då Blom aldrig tar sig tid att lära oss andra så fick vi prova på egen hand, och snäll som jag är så visade jag Erik och Stefan hur det går till :crash :D :rock
Så nu har jag skrapat båda puckarna duktigt :cool:
(utan att göra en KGA ska tilläggas :brynad )

jag skrapade bara vänster puck men eftersom jag gjorde det två gånger så skiter jag i höger tills vidare...

NoicE skrev:
Fan bara jag kvar då ;)

Runken ordna det ju igår som alla såg :fakta

Faan NoicE, jag har inte heller skrapat...satsar på fotpinnarna først istællet :D
Men vi får ta och øva lite tillsammans, muahaha.

Vad har runken gjort nu då? skrapat sin KTÆÆÆM?!?!

phastasphuk skrev:
Faan NoicE, jag har inte heller skrapat...satsar på fotpinnarna først istællet :D
Men vi får ta och øva lite tillsammans, muahaha.

Näh Elit förarn Runken slet bort högerpuck för att dra den mot backen!
I fall silent, i'm impressed ;)

NoicE skrev:
Näh Elit förarn Runken slet bort högerpuck för att dra den mot backen!
I fall silent, i'm impressed ;)
Slet bort....
Om du menar när vi var på Jätte-Fellingsbro-festen så satt den väl fortfarande kvar när han krälade runt på knäna....

Apropå knäskrap gjorde jag mitt yttersta igår på Kinnekulle. Går fan inte att få i knäna på min hoj eller så är jag (OBS smashboll) för gammal och stel för att få ut knäna på det viset :D
Åkte bakom en instruktör på uppvärmningen som skrapade i varje kurva medans jag tourade efter. Slutsats: knäskrap har inget med nerlägg eller hastighet eller så att göra utan enbart om hur mycket man vill hänga vid sidan av hojen. Går säkert att skrapa med hojen vertikal baraman hänger tillräckligt.

Supermoto skrev:
*snip*
Apropå knäskrap gjorde jag mitt yttersta igår på Kinnekulle. Går fan inte att få i knäna på min hoj eller så är jag (OBS smashboll) för gammal och stel för att få ut knäna på det viset :D
*snip*
Jag är äldre och stelare än dig :fakta
Så du är nog helt enkelt bara lite oduglig... :brynad :slicka

Men du har en väldigt fin hoj förståss :tummenupp *Tröst ord*

Supermoto skrev:
Slutsats: knäskrap har inget med nerlägg eller hastighet eller så att göra utan enbart om hur mycket man vill hänga vid sidan av hojen. Går säkert att skrapa med hojen vertikal baraman hänger tillräckligt.

ungefär vad vi upptäckte igår. jag hängde så mycket vi ett tillfälle att jag trodde jag skulle trilla av hojen

phastasphuk skrev:

Jag har faktiskt sett en bild där en Dukepilot skrapar puck och då är det ingen omkullkörning eller nåt trams utan gammalt hederligt knäskrap, det ska gå med andra ord :fakta
Mitt puckskrap bestod av att jag helt enkelt avlägsnade en puck och med handen gned den mot Stortorgets asfalt :crash

jag tycker inte det är så mycket att skriva om än att säga grattis... och man bör ju göra det innan man blir 30 för sen så är man gammal och dålig.. bra jobbat killar :tummenupp

Härligt boys :tummenupp men varför passade ni inte på att skrapa hojarna när ni ändå höll på :crash

Kyckling skrev:
Jag är äldre och stelare än dig :fakta
Så du är nog helt enkelt bara lite oduglig... :brynad :slicka

Men du har en väldigt fin hoj förståss :tummenupp *Tröst ord*
Om vi delar upp det här i tre meningar (som det ju var!)

Första gjorde mig glad
Andra ledsen
Tredje glad igen

Men så läste jag den första igen och insåg att den oxå var taskig... Fan så dålig du är :6surkart

Ska nog gå och..... ja, vadåå?..... vette fan..... Förfalska mitt körkort så jag blir lika ung som Anton kanske.... Fast då kommer jag inte in på nåra krogar och måste be farbror bloma handla ut på bolaget. Jag kan bli lika ung som erik eller runken kanske....

Supermoto skrev:

Ska nog gå och..... ja, vadåå?..... vette fan..... Förfalska mitt körkort så jag blir lika ung som Anton kanske.... Fast då kommer jag inte in på nåra krogar och måste be farbror bloma handla ut på bolaget. Jag kan bli lika ung som erik eller runken kanske....

Ja gör det!
Då ska vi gå på strömpis o ragga 18 åringar ;)
Att blompa är gammal nog på bolaget är kanon då :fakta

NoicE skrev:
Ja gör det!
Då ska vi gå på strömpis o ragga 18 åringar ;)
Att blompa är gammal nog på bolaget är kanon då :fakta
Vänta här nu.... DET ÄR JU... LYSANDE :tummenupp

NoicE skrev:
Ja det var hett att vara 18, det ragga man många
brudar på björnis på söndagar på :D

Du NoicE.......jag har SETT vilka brudar det finns på dom stællena du kommer in på :fakta
Faan, man fick ju lust att køra en "one bareknuckle fistfight" med sig sjælv nær man kom hem och det var godzilla på nattbio hemma :zpy

Om det ær nån som ska skaffa falskleg så ær det du min væn, så vi kan køra lite "grab-a-granny" på frimis :fakta

phastasphuk skrev:
Du NoicE.......jag har SETT vilka brudar det finns på dom stællena du kommer in på :fakta
Faan, man fick ju lust att køra en "one bareknuckle fistfight" med sig sjælv nær man kom hem och det var godzilla på nattbio hemma :zpy

Om det ær nån som ska skaffa falskleg så ær det du min væn, så vi kan køra lite "grab-a-granny" på frimis :fakta

hahaha men det är ju scrunken so gillar dom där!
Strumpis eller så har tappat stil ;)

sommrarna där är bäst, sitta i trädgårn o pimpla ;)
Det är happy hour, 19kr bers 33kr drinkar...

18-åringarna bara rullar in ;)

Edit: stvafle

Last edited:
NoicE skrev:
Ja det var hett att vara 18, det ragga man många
brudar på björnis på söndagar på :D

Vadå VAR hett? Du får det att låta som om du var gammal, det var ett (1) år sedan du var 18...
Förresten kommer jag in på alla 18-årställen och måste fortfarande visa leg när jag handlar folkisar :fakta
Nåå, vad blir det för ställe nästa gång NoicE?

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back