Jag har kört r1:a......

negative10.jpg
 
Ska ut och dra med 04:an nästa vecka, det ska bli kul!!Synd bara att det är många som har Rettor som inte kan utnyttja effekten till fullo, körde ifrån en kille på E4:an förra året på en gammal 750 från 93´, stackarn var chanslös, det måste ha svidit ordentligt!!!
Men nu ser jag fram emot lite sol och 180 hk på tisdag....TJOHOO!!! :banana
 
Veritas skrev:
Ska ut och dra med 04:an nästa vecka, det ska bli kul!!Synd bara att det är många som har Rettor som inte kan utnyttja effekten till fullo, körde ifrån en kille på E4:an förra året på en gammal 750 från 93´, stackarn var chanslös, det måste ha svidit ordentligt!!!
Men nu ser jag fram emot lite sol och 180 hk på tisdag....TJOHOO!!! :banana
Haha,skojar du!!??
Är det inte en massa rakor på E4an?Eller är det en knixig kurvig väg??
 
Exup skrev:
Haha,skojar du!!??
Är det inte en massa rakor på E4an?Eller är det en knixig kurvig väg??
det är blandat, lite kurvigare närmare stan, och sedan var det i dagstrafik, vid första rödljuset frågade jag om den var strypt, men det kanske var lite fel, för han såg väldigt upprörd och blek ut... stackars killen... men fan vad jag längtar till att få prova den nya...
 
Veritas skrev:
det är blandat, lite kurvigare närmare stan, och sedan var det i dagstrafik, vid första rödljuset frågade jag om den var strypt, men det kanske var lite fel, för han såg väldigt upprörd och blek ut... stackars killen... men fan vad jag längtar till att få prova den nya...
:rofl :rofl :rofl
 
Veritas skrev:
det är blandat, lite kurvigare närmare stan, och sedan var det i dagstrafik, vid första rödljuset frågade jag om den var strypt, men det kanske var lite fel, för han såg väldigt upprörd och blek ut... stackars killen... men fan vad jag längtar till att få prova den nya...
Jaja,men en 750 från 93 å en R1 98- är en viss skillnad i allt,den killen kan inte ha kört länge haha
 
Silwer skrev:
ska det föreställa att utnytja effekten, killen var väl bara inte lika dum som du.
Det var han som började!!! :tungan fick en känsla av att bli retad av en ung kille på en sån fin hoj som inte jag har råd med....hahahaha
 
Kenta skrev:
Rödljus på E4:n? :va
Nä, då var vi redan i norrtull..... där finns det om man kikar riktigt noga och har fått en lyckad starr-operation utförd ett och annat rödljus...det är sant faktiskt, såg ett där senast idag...
 
Fasiken så lustigt. Andra tjejer kan lägga ut trådar om hur deras dörrmattor är beskaffade och då kan det bli en 10sidig lång SERIÖS diskussion om hur färgen är, hurvuvida den är bra att få bort skiten på osv..

Grattis Prillan till din provkörning! :Bugar
Jag har bara åkt bakpå en R1.a men det var nog så upphetsande :rock
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top