Silwer
för******
Jag har en R1 jag med, men den provade jag inte idag ifall jag nådde ner på och körde inte heller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Haha,skojar du!!??Veritas skrev:Ska ut och dra med 04:an nästa vecka, det ska bli kul!!Synd bara att det är många som har Rettor som inte kan utnyttja effekten till fullo, körde ifrån en kille på E4:an förra året på en gammal 750 från 93´, stackarn var chanslös, det måste ha svidit ordentligt!!!
Men nu ser jag fram emot lite sol och 180 hk på tisdag....TJOHOO!!!![]()
det är blandat, lite kurvigare närmare stan, och sedan var det i dagstrafik, vid första rödljuset frågade jag om den var strypt, men det kanske var lite fel, för han såg väldigt upprörd och blek ut... stackars killen... men fan vad jag längtar till att få prova den nya...Exup skrev:Haha,skojar du!!??
Är det inte en massa rakor på E4an?Eller är det en knixig kurvig väg??
Veritas skrev:det är blandat, lite kurvigare närmare stan, och sedan var det i dagstrafik, vid första rödljuset frågade jag om den var strypt, men det kanske var lite fel, för han såg väldigt upprörd och blek ut... stackars killen... men fan vad jag längtar till att få prova den nya...

Jaja,men en 750 från 93 å en R1 98- är en viss skillnad i allt,den killen kan inte ha kört länge hahaVeritas skrev:det är blandat, lite kurvigare närmare stan, och sedan var det i dagstrafik, vid första rödljuset frågade jag om den var strypt, men det kanske var lite fel, för han såg väldigt upprörd och blek ut... stackars killen... men fan vad jag längtar till att få prova den nya...
Det var han som började!!!Silwer skrev:ska det föreställa att utnytja effekten, killen var väl bara inte lika dum som du.
fick en känsla av att bli retad av en ung kille på en sån fin hoj som inte jag har råd med....hahahahaRödljus på E4:n?Veritas skrev:Vid första rödljuset frågade jag om den var strypt?

jaja, skitsamma egentligen.Veritas skrev:Det var han som började!!!fick en känsla av att bli retad av en ung kille på en sån fin hoj som inte jag har råd med....hahahaha
Nä, då var vi redan i norrtull..... där finns det om man kikar riktigt noga och har fått en lyckad starr-operation utförd ett och annat rödljus...det är sant faktiskt, såg ett där senast idag...Kenta skrev:Rödljus på E4:n?![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |