Jag har köpt en ny motorcykel - tråden

Ja, tur ändå att smaken är som baken. Vi alla slipper slåss om samma brud! ;)

En hoj jag anser nog måste vackrast och snyggast, och mest attraktiv i formen, Honda CB400ss. Påminner om Yamahas SR400 / 500, men Hondan är snäppet vassare. Eller vad tycks?

Lite mer info om den: >> här URL]

[URL='https://www.cyclechaos.com/wiki/Honda_CB400SS']
View attachment 460484

Den ser bra ut, man ser helt klart vilken modell dom har hämtat sin inspiration ifrån

Jag gillar dom äldre enkla hojarna där man relativt tydligt kan se formerna och dom funktionella detaljerna. Moderna hojar blir jag ofta förvirrad av, ser inte riktigt hur dom egentligen är utformade, otydlig design. Även om dom säkert är bättre och effektivare på många sätt.

Lyckoost. Velade mellan dessa och ktm 790adv. Tyvärr nöp jag en 790. Har väntat en månad nu på en lagerhoj

Lyckoost. Velade mellan dessa och ktm 790adv. Tyvärr nöp jag en 790. Har väntat en månad nu på en lagerhoj
Tråkigt att behöva vänta. Jag var lovad att få den torsdag nästa vecka. Så när dom ringde igår vid 11 tiden vart jag minst sagt förvånad.

Kawwa ut, Yamma Tracer 900 GT in. Är supernöjd. Förstår varför de är så populära och försvinner från handlarna på några dagar. Vi kommer att hänga ihop länge, känner jag efter bara 25 mils hemresa!

Bifogat

• tracer.jpg
    tracer.jpg
    2.6 MB · Visningar: 47
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph