H_____P
Trygghetsnarkoman
Lugnt, jag kommer förbi dig i morgon.
Hämtar först på tisdag. Nåja de släpper säkert ut dig på deras röda, och och köp, du har suktat efter Ducati länge nog
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lugnt, jag kommer förbi dig i morgon.
Jag vet, garage-kö from helVetHämtar först på tisdag. Nåja de släpper säkert ut dig på deras röda, och och köp, du har suktat efter Ducati länge nog![]()
Blev en Hypermotard 1100S (igen) för nån vecka sen, hade en för sex år sedan. Italienskt 1100cc muller ihop med fina vägegenskaper är tydligen beroendeframkallande![]()
View attachment 443540

Där är ju min gamla pärla!
Hoppas att du kör fler mil än vad jag gjorde. Jag måste säga att jag saknar den, det kanske blir en till om 6år igen. Som sagt skrammel och muller är beroendeframkallande.
Själv har nyligen vart och spontanköpt en gammal gixxer som koplement till motarden.
/J
View attachment 444280

Om du inte pallar att köra i värmen så kan jag köra in den åt dig![]()
Idag var det tamefan nära att jag lämnade den i Norrtälje.... Svart skinnställ och 30 c tar på krafterna
Men seså, iväg och köp Hypermotard nu!!!!!!!!!
(även bakom en kåpa)Svarta skinnställ brukar juh vara hastighetskylda(även bakom en kåpa)

Den där är väldigt fin men du vet att en RIKTIG ducati är röd och har termosar![]()
Termosar kommer när sparbössan har återhämtat sig lite.Ser ut som att du kan elda upp väskan på nolltid.
Ser ut som att du kan elda upp väskan på nolltid.

|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |
|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |