Jag har köpt en ny motorcykel - tråden

Blev en Hypermotard 1100S (igen) för nån vecka sen, hade en för sex år sedan. Italienskt 1100cc muller ihop med fina vägegenskaper är tydligen beroendeframkallande :)

View attachment 443540

Där är ju min gamla pärla!
Hoppas att du kör fler mil än vad jag gjorde. Jag måste säga att jag saknar den, det kanske blir en till om 6år igen ;). Som sagt skrammel och muller är beroendeframkallande.

Själv har nyligen vart och spontanköpt en gammal gixxer som koplement till motarden.
/J
gixxer2.jpg

Har blivit 175mil hittills och jag är grymt nöjd, roligare hoj får man leta efter :tummenupp

Där är ju min gamla pärla!
Hoppas att du kör fler mil än vad jag gjorde. Jag måste säga att jag saknar den, det kanske blir en till om 6år igen ;). Som sagt skrammel och muller är beroendeframkallande.

Själv har nyligen vart och spontanköpt en gammal gixxer som koplement till motarden.
/J
View attachment 444280

blev en gsx-s1000. bytte in min scout bobber som jag älskade utseendet på men kom inte överens med körställning.
b04f82897a37b6b06bd0e988d1e176fc.jpg
63d2f7328e3663a87c8e6036be1ffd43.jpg

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Idag var det tamefan nära att jag lämnade den i Norrtälje.... Svart skinnställ och 30 c tar på krafterna

Men seså, iväg och köp Hypermotard nu!!!!!!!!!

Svarta skinnställ brukar juh vara hastighetskylda :brynad (även bakom en kåpa)

Kom på att jag inte meddelat er om att jag bytte hoj 2017 :rock

Bilden tagen på baksidan av circle k i waxholm där jag gömde mig för solen.

apa.jpg

• Gilla
Reaktioner: RWN
Har blivit med en äcklig suzuki... :gnissla

Köptes i torsdags, men med i det närmaste okörbara däck, så var första dagen jag fick köra den på torra (nåja, bitvis) vägar och med däck som faktiskt är runda. Skitskoj faktiskt. Var lite tveksam över en liten sjufemti, men bara man varvar arsulet ur så rör den fasen på sig rätt bra!

Var inte hojen jag egentligen ville ha, men fick ett jäkla bra pris på en riktigt fräsch cykel så det får bli denna ett tag framöver.

Baktanken finns ju att den kunde bli en bra banhoj i framtiden, om man blir med något lyxigare för gata. :yoparty

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph