Jag har blivit med hoj :D

Goiting

Det är mycket man vill som man inte får.
Gick med
18 Mar 2005
Hoj
CBR 600f -89
Var och kollade en CBR 600 igår, det slutade med att jag köpte den och fick med den hem på en gång, JAG ÄR GLAD!!! :D :D :D :D

Det började inte så lovande eftersom det lät lite småmysko från motorn när vi kom... Min kära far som var med för att provköra den och agera pitbull och hjälpa mig att pruta lite tog en provtur. Den lät fortfarande när han kom tillbaka så det verkade som om det inte skulle bli någon hoj denna gången heller. I torsdags var vi och tittade på en likadan som inte var mycket att hurra för, besvikelse. Tänkte att detta skulle sluta med samma resultat. Men så hade jag ju med mig min kära Magnus som lyckades hitta felet vilket var ett löst tändstift :D Kändes lite bättre men jag hade hunnit dala en bit iaf,, var nästan beredd att sätta mig i bilen och åka hem.

Men eftersom det känns som en saga så slutade den lyckligt. Min far fick prutat så han blev nöjd. Jag fick min hoj och fick åka från Uddevalla till Göteborg. (Svinkallt) Eftersom jag inte har körtkort ännu så fick jag sitta bakpå men det var inte fy skam det heller. Idag skall jag dona lite med den så den blir ren och fin..... ME HAPPY!!! :kär

Blitzen skrev:
Grattis :tummenupp , ska du köra själv eller ska jag skjutsa dig???? :7peta

Jag kan behöva lite skjuts tills jag har fått mitt lämp om inte annat. :D
Så om du erbjuder dig så varför inte ;)
På en gång?! Hehe.. :)

Vill ju ha lämpet nu så jag får börja övningsköra lite.Är änna lite nervös jö, haha..

Grattis..
Men....

fcad0cab.gif

Syns på vägarna!

Hej och välkommen in i gemenskapen. Grattis till nyförvärvet.

Goiting skrev:
Var och kollade en CBR 600 igår, det slutade med att jag köpte den och fick med den hem på en gång, JAG ÄR GLAD!!! :D :D :D :D

Det började inte så lovande eftersom det lät lite småmysko från motorn när vi kom... Min kära far som var med för att provköra den och agera pitbull och hjälpa mig att pruta lite tog en provtur. Den lät fortfarande när han kom tillbaka så det verkade som om det inte skulle bli någon hoj denna gången heller. I torsdags var vi och tittade på en likadan som inte var mycket att hurra för, besvikelse. Tänkte att detta skulle sluta med samma resultat. Men så hade jag ju med mig min kära Magnus som lyckades hitta felet vilket var ett löst tändstift :D Kändes lite bättre men jag hade hunnit dala en bit iaf,, var nästan beredd att sätta mig i bilen och åka hem.

Men eftersom det känns som en saga så slutade den lyckligt. Min far fick prutat så han blev nöjd. Jag fick min hoj och fick åka från Uddevalla till Göteborg. (Svinkallt) Eftersom jag inte har körtkort ännu så fick jag sitta bakpå men det var inte fy skam det heller. Idag skall jag dona lite med den så den blir ren och fin..... ME HAPPY!!! :kär

Grattis cbr 600f är en bra hoj det kan jag säga :) :tummenupp

WOOHOOOW!

Jag önskar min pappa köpte en hoj till mig med, CBR 1000 vill jag ha...

den blå svarta å vita. =)

Goiting skrev:
Jag kan behöva lite skjuts tills jag har fått mitt lämp om inte annat. :D
Så om du erbjuder dig så varför inte ;)
På en gång?! Hehe.. :)

Vill ju ha lämpet nu så jag får börja övningsköra lite.Är änna lite nervös jö, haha..

PM:a mig så kommer jag å skjutsar dig! Jag har leverans av min på fredag å är helt sjukt desperat att för köra NUU!
Jag kör försiktigt
:rolleyes:

Grattis till hojen! Jag vet att du kommer att ha jätteroligt med den!

Jag har ju en själv och är helnöjd, den är pigg och glad och lättkörd!
Perfekt första sporthoj enligt min åsikt. :tummenupp

Lycka till med kortet!

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP