Jag har blitt med hoj :)

Hörru Ravetrancer, jag vet att du redan pimpat en retta till max (den med pärlemo-färg och sketa-mkt krom). Kan du inte helt enkelt visa folket på sporthoj hur man gör en redig fighter? Jag skulle gärna vilja se något riktigt brutalt, typ... mattsvart, så lite kåpor som bara möjligt och kanske lite matt krom här och var? PMa mig. Jag måste få veta vad du ska göra med den! :yoparty

lassnig skrev:
Hörru Ravetrancer, jag vet att du redan pimpat en retta till max (den med pärlemo-färg och sketa-mkt krom). Kan du inte helt enkelt visa folket på sporthoj hur man gör en redig fighter? Jag skulle gärna vilja se något riktigt brutalt, typ... mattsvart, så lite kåpor som bara möjligt och kanske lite matt krom här och var? PMa mig. Jag måste få veta vad du ska göra med den! :yoparty
jag hoppas bygga den råaste sporthojen i år.....eller så blir den bling bling :)

Ah , härligt Rejvis! :tummenupp Du följer upp ser jag! Och kör nu en till grym sporthoj, inget trist fighterbygge! Lycka till!!
//Kongo

perfekt till en kille som leker med målarfärg och blingbling hela dagarna...:) grattis! ser fram emot att följa bygget steg för steg fram över! :fatta! håll oss uppdaterade...

Var inte kopplingskåpan spräckt och ordentligt inslagen ?

I vilket fall som helst går ju allt att fixa :tummenupp

Ravetrancer skrev:
jag hoppas bygga den råaste sporthojen i år.....eller så blir den bling bling :)

sporthoj med custom tema... förlängd gaffel & aphängstyre, samt sidoväskor med fransar

:rofl

nädå, jag hoppas att du dokumenterar alla steg under utvecklingen.. o släng upp lit ebilder, lite då & då så vi får se vad som händer

jävligt bra pris, på en jävligt fin hoj... :tummenupp räjvis

jo jag såg den där också, hade jag haft pengar och bott i närheten hade jag nappat direkt

wonderwizard skrev:
sporthoj med custom tema... förlängd gaffel & aphängstyre, samt sidoväskor med fransar

:rofl

nädå, jag hoppas att du dokumenterar alla steg under utvecklingen.. o släng upp lit ebilder, lite då & då så vi får se vad som händer

jävligt bra pris, på en jävligt fin hoj... :tummenupp räjvis
det kommer komma bilder, lite iaf, men själva utseendet får ni vänta med tills det är helt klart :)

go go bling bling ! vill se feta yankee hojen...

Ravetrancer skrev:
Ja då var man hemkommen från Malung, åkte dit omgående o hämta den. Kl 02 var jag på plats o bytte ägare o växla dolares :)

Lite fix, men ej så farligt :)
Grattis!!

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup