Jag har blitt med hoj :)

Hörru Ravetrancer, jag vet att du redan pimpat en retta till max (den med pärlemo-färg och sketa-mkt krom). Kan du inte helt enkelt visa folket på sporthoj hur man gör en redig fighter? Jag skulle gärna vilja se något riktigt brutalt, typ... mattsvart, så lite kåpor som bara möjligt och kanske lite matt krom här och var? PMa mig. Jag måste få veta vad du ska göra med den! :yoparty
 
lassnig skrev:
Hörru Ravetrancer, jag vet att du redan pimpat en retta till max (den med pärlemo-färg och sketa-mkt krom). Kan du inte helt enkelt visa folket på sporthoj hur man gör en redig fighter? Jag skulle gärna vilja se något riktigt brutalt, typ... mattsvart, så lite kåpor som bara möjligt och kanske lite matt krom här och var? PMa mig. Jag måste få veta vad du ska göra med den! :yoparty
jag hoppas bygga den råaste sporthojen i år.....eller så blir den bling bling :)
 
Ah , härligt Rejvis! :tummenupp Du följer upp ser jag! Och kör nu en till grym sporthoj, inget trist fighterbygge! Lycka till!!
//Kongo
 
perfekt till en kille som leker med målarfärg och blingbling hela dagarna...:) grattis! ser fram emot att följa bygget steg för steg fram över! :fatta! håll oss uppdaterade...
 
Var inte kopplingskåpan spräckt och ordentligt inslagen ?

I vilket fall som helst går ju allt att fixa :tummenupp
 
Ravetrancer skrev:
jag hoppas bygga den råaste sporthojen i år.....eller så blir den bling bling :)

sporthoj med custom tema... förlängd gaffel & aphängstyre, samt sidoväskor med fransar

:rofl


nädå, jag hoppas att du dokumenterar alla steg under utvecklingen.. o släng upp lit ebilder, lite då & då så vi får se vad som händer

jävligt bra pris, på en jävligt fin hoj... :tummenupp räjvis
 
jo jag såg den där också, hade jag haft pengar och bott i närheten hade jag nappat direkt
 
wonderwizard skrev:
sporthoj med custom tema... förlängd gaffel & aphängstyre, samt sidoväskor med fransar

:rofl


nädå, jag hoppas att du dokumenterar alla steg under utvecklingen.. o släng upp lit ebilder, lite då & då så vi får se vad som händer

jävligt bra pris, på en jävligt fin hoj... :tummenupp räjvis
det kommer komma bilder, lite iaf, men själva utseendet får ni vänta med tills det är helt klart :)
 
go go bling bling ! vill se feta yankee hojen...
 
Ravetrancer skrev:
Ja då var man hemkommen från Malung, åkte dit omgående o hämta den. Kl 02 var jag på plats o bytte ägare o växla dolares :)

Lite fix, men ej så farligt :)
Grattis!!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top