Jag har blitt med hoj :)

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Ja då var man hemkommen från Malung, åkte dit omgående o hämta den. Kl 02 var jag på plats o bytte ägare o växla dolares :)

Lite fix, men ej så farligt :)
 

Bifogat

  • r1 (Large).JPG
    r1 (Large).JPG
    88.1 KB · Visningar: 985
Grattis.. ! :tummenupp

Verkar vara ett riktigt fynd juhu.. !!

Förstår inte riktigt hur de kan sälja den så billigt..
 
Ravetrancer skrev:
Ja då var man hemkommen från Malung, åkte dit omgående o hämta den. Kl 02 var jag på plats o bytte ägare o växla dolares :)

Lite fix, men ej så farligt :)


schysst pris ju :tummenupp ett par tusenlappar så är den i prima skick :yoparty
 
*Hummm*
Vad har han gjort med den? Såg ju inte ut att vara så extrema skador att man skulle sälja den såååå billigt. :va

Grattis till köpet Ravetrancer. Blir det till att plocka fram polergrejerna igen, eller? :)
 
Grattis.


Vad kostar ett par nya orginalkåpor?
 
som sagt, skadorna e mest kosmetika, och ni vet ju hur jag fixar o donar, så jag tror den blir grymt fin. Den skall bli utställningshoj/banhoj/stunthoj igen :)

Har lite nya grejer på G :)
 
Ravetrancer skrev:
som sagt, skadorna e mest kosmetika, och ni vet ju hur jag fixar o donar, så jag tror den blir grymt fin. Den skall bli utställningshoj/banhoj/stunthoj igen :)

Har lite nya grejer på G :)
ska bli intressant :)
 
Ravetrancer skrev:
Den skall bli utställningshoj/banhoj/stunthoj igen :)

Har lite nya grejer på G :)
Hohohoho du är inte klok som kombinerar dessa faktorer :tummenupp
 
Grattis Ravis! Det där är garanterat ett klipp!! :tummenupp
 
Shit det där var billigt!!!
Hade köpt den själv om man hade hunnit före:)

Ett par racekåpor (ca 4´kr, clipons 1´kr, fixa tank 2´kr, kopplingskåpa 2´kr, blås 7-8´kr samt lite annat smått o gott så har du en grymme hoj för 50-60´kr)

Men du kommer väl spendera duktigt, eller? Kolfiberfälgar (30´kr), kitsving osv?? :)

Funkar instrumenteringen samt går det att starta den, med tanke på immobilisern??

Gratulerar til fyndet!!!
 
Ja det där var fanimig ett fynd!!! Det kosmetiska e skitsamma, bara allt det vitala e i sjysst skick!
 
Ravetrancer skrev:
Ja då var man hemkommen från Malung, åkte dit omgående o hämta den. Kl 02 var jag på plats o bytte ägare o växla dolares :)

Lite fix, men ej så farligt :)
de va du som hann före mig.. vikket as :P :)
 
vad får alla tag i kraschade hojar :confused: jag letar och letar men finner inga alls :va skulle vilja ha mig en kraschad hoj, fast ej ramsne som man kan fixa till på sitt eget vis :) ja ja, jag får väl leta vidare :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top