Jag har blitt med hoj :)

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Ja då var man hemkommen från Malung, åkte dit omgående o hämta den. Kl 02 var jag på plats o bytte ägare o växla dolares :)

Lite fix, men ej så farligt :)

Bifogat

• r1 (Large).JPG
    r1 (Large).JPG
    88.1 KB · Visningar: 985
Grattis.. ! :tummenupp

Verkar vara ett riktigt fynd juhu.. !!

Förstår inte riktigt hur de kan sälja den så billigt..

Ravetrancer skrev:
Ja då var man hemkommen från Malung, åkte dit omgående o hämta den. Kl 02 var jag på plats o bytte ägare o växla dolares :)

schysst pris ju :tummenupp ett par tusenlappar så är den i prima skick :yoparty

*Hummm*
Vad har han gjort med den? Såg ju inte ut att vara så extrema skador att man skulle sälja den såååå billigt. :va

Grattis till köpet Ravetrancer. Blir det till att plocka fram polergrejerna igen, eller? :)

Grattis.

Vad kostar ett par nya orginalkåpor?

som sagt, skadorna e mest kosmetika, och ni vet ju hur jag fixar o donar, så jag tror den blir grymt fin. Den skall bli utställningshoj/banhoj/stunthoj igen :)

Har lite nya grejer på G :)

Ravetrancer skrev:
som sagt, skadorna e mest kosmetika, och ni vet ju hur jag fixar o donar, så jag tror den blir grymt fin. Den skall bli utställningshoj/banhoj/stunthoj igen :)

ska bli intressant :)

Ravetrancer skrev:
Den skall bli utställningshoj/banhoj/stunthoj igen :)

Hohohoho du är inte klok som kombinerar dessa faktorer :tummenupp

Grattis Ravis! Det där är garanterat ett klipp!! :tummenupp

Shit det där var billigt!!!
Hade köpt den själv om man hade hunnit före:)

Ett par racekåpor (ca 4´kr, clipons 1´kr, fixa tank 2´kr, kopplingskåpa 2´kr, blås 7-8´kr samt lite annat smått o gott så har du en grymme hoj för 50-60´kr)

Men du kommer väl spendera duktigt, eller? Kolfiberfälgar (30´kr), kitsving osv?? :)

Funkar instrumenteringen samt går det att starta den, med tanke på immobilisern??

Gratulerar til fyndet!!!

Ja det där var fanimig ett fynd!!! Det kosmetiska e skitsamma, bara allt det vitala e i sjysst skick!

Ravetrancer skrev:

de va du som hann före mig.. vikket as :P :)

vad får alla tag i kraschade hojar :confused: jag letar och letar men finner inga alls :va skulle vilja ha mig en kraschad hoj, fast ej ramsne som man kan fixa till på sitt eget vis :) ja ja, jag får väl leta vidare :tummenupp

*/ ?>
Back