Jag har aldrig kört fortare än 80 förbi en 50 skylt.

• Thread starter Thread starter VBK
  • Start date Start date

Har du någon gång passerat en 50 skylt fortare än 80?

• Antal röstningar
    0
Sååå tråkigt med ytterligere en tråd i samma ämne som 25 andra trådar!!! :död

Till mitt försvar var det 50 fram till 17, klockan 16:45 och det blir 90 direkt efter 50 sträckan.

Som bonus är det en uppförsbacke mitt i hastighetsbytet så ekonom som man är accelererade man upp i fart innan backen.

Men vad fan blir det?
Först världens moralpanik på ett sporthojsforum och sedan en djävla massa reklam uberalles..

Detta skepp sjunker djävligt snabbt.
Och ja det har även gått 150 förbi 50 skylten och rad4an skrek ut sin vällust på 115 db so shooot me.

Det håller på att bli lunarstorm av det här forumet.
Jag uppmanar alla som normalt ej skriver eller startar trådar på SH att nu göra motsatsen. Det kan bara bli bättre.

Det håller på att bli lunarstorm av det här forumet.
Jag uppmanar alla som normalt ej skriver eller startar trådar på SH att nu göra motsatsen. Det kan bara bli bättre.

Helt ärligt Jörgen!!!

Kan man lägga upp en tilintetsägande poll som den som ligger på första sidan så måste väl en helt ärlig och öppen poll som denna få finnas???

När dessutom SH pollen används som argument i viktiga trådar.

Last edited:
Jag har till och med kört 3x 50km/h på en 50-väg. Till mitt försvar var det en eftermiddag, ingen trafik samt att det är en huvudled utan korsningar. :)

Vinner jag nåt för att vara värst (hittills) nu? :va

Helt ärligt Jörgen!!!

Kan man lägga upp en tilintetsägande poll som den som ligger på första sidan så måste väl en helt ärlig och öppen poll som denna få finnas???

När dessutom SH pollen används som argument i viktiga trådar.

Bara för att man inser att man tillhör minoriteten i pollen på förstasidan, behöver man ju inte straffa majoriteten av forummedlemmarna genom att starta en nonsenstråd i mc-relaterat.

För din info så tillhör jag majoriteten i pollen på 1a sidan........
denna poll är helt mc relaterad och har en klar koppling till Swedies omstartade intressanta tråd.

och nonsenstråd håller jag inte riktigt med om.

men det är ju bara att låsa den om den anses opassande.

edit: skärmdump.

Last edited:
Bara för att man inser att man tillhör minoriteten i pollen på förstasidan, behöver man ju inte straffa majoriteten av forummedlemmarna genom att starta en nonsenstråd i mc-relaterat.

Minoritet men visst är det anmärkningsvärt att en tredjedel av oss känner sig träffade av beskrivningen? Rent statistiskt sett borde bara några få procent känna sig träffade. Det tyder ju på att rapporten inte definierar extremt beteende särskilt väl. Alternativt så har vi en tredjedel enprocentare ibland oss här?

Jag har till och med kört 3x 50km/h på en 50-väg. Till mitt försvar var det en eftermiddag, ingen trafik samt att det är en huvudled utan korsningar. :)

Vinner jag nåt för att vara värst (hittills) nu? :va

150km/h bara på 50sträcka, nu får du fasen vrida lite mer på högerrullen.

Jag är knappast värst men tror mätaren visade 210sist jag passera en 50skylt i Hindås, ej huvudled, hyndan måste få andas ut ibland :D

Maxad på 70 sträcka, vad blir det för fart på en Hynda 600 RR.

Om man inte vet då? Jag brukar inte kolla på hastighetsmätaren, men visst kan det ha hänt...:gnissla

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph