Jag fyller år idag :D

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
Vad fyller du? Furtisju?
haha lägg till ett år.... nejmen jag e ung till vardags, men inom r-hoj branschen e jag väl "oldie", 8 år sen man tog första lappen, sen dess har de blivit r-hoj från 125 kubik å upp till tysen,. Jag e snart pensionär som hojåkare. Man borde redan varit död ett par ggr om man säger så.

:huvet

jag får dåligt samvete många gånger.. det borde varit jag ist för t ex warburton, Men man slutar väl upp som dena dära ghostrajdern som alla undrar när han ska dö, peppar peppar. Jag ligger sömnlös om nätterna å tänker på 2006, som lika gärna kunde varit mitt sista år. Mår skräp över hur man tar livet med en klackspark å tycker "det händer inte mig", fast sen gränslar man hojen å tycker man e kung, hur kul det än är, så önskar jag att jag aldrig börjat :(

haha lägg till ett år.... nejmen jag e ung till vardags, men inom r-hoj branschen e jag väl "oldie", 8 år sen man tog första lappen, sen dess har de blivit r-hoj från 125 kubik å upp till tysen,. Jag e snart pensionär som hojåkare. Man borde redan varit död ett par ggr om man säger så.

jag får dåligt samvete många gånger.. det borde varit jag ist för t ex warburton, Men man slutar väl upp som dena dära ghostrajdern som alla undrar när han ska dö, peppar peppar. Jag ligger sömnlös om nätterna å tänker på 2006, som lika gärna kunde varit mitt sista år. Mår skräp över hur man tar livet med en klackspark å tycker "det händer inte mig", fast sen gränslar man hojen å tycker man e kung, hur kul det än är, så önskar jag att jag aldrig börjat :(

Ett kolikbarns bekännelser.. :rolleyes:

Så, så.. Du blir säkert yngre snart ska du se.. :krama

Ett kolikbarns bekännelser.. :rolleyes:

Så, så.. Du blir säkert yngre snart ska du se.. :krama
ja såfort jag gränslar en hoj :) ..just nu e allt skit. förutom att jag vinner på mina bomben-rader, sommartid hoppas jag på bomb-repor. nu ere bomben på svenska spel som skänker mig glädje :huvet

fler som fyller år

Grattis till dig och alla de andra ? 67 st ? som fyller år idag..:D
bmwjohan, motardkungen, Njutarn,, retro return, arvidd, Grodan2, stars, Yama, jocke_rsv, KarlXII, sukkatony , bola1100, djengis, magnus_moss , minimalisten, helge72 , johan666 , haglund , R73 , Robert 73 , steelback , mangejansson, sarusrexus , sladdandebarnet , R1- Flåklypa , Lommen , Ogni , wtanders , Juha-p , henrikz , Smurfan , Brkn , erik , trekker , jonzi , vfr orre, Crazy Taxi , Svenneman , JasonX , Dacky , Gravforsarn , zooyork , zooyork99 , HangerS , ceasar , _Gurra_ , Aro , Tropical_blue , ranzid , j.ivarsson , murveln , Nypan83 , Slynix , Ping , tggranath , nordnord , race , badboyrune , nomolas , Ponka , mk_mannen , Rs 250 , wiggula , RoB1N , backlund , NO

Grattis till dig och alla de andra ? 67 st ? som fyller år idag..:D
bmwjohan, motardkungen, Njutarn,, retro return, arvidd, Grodan2, stars, Yama, jocke_rsv, KarlXII, sukkatony , bola1100, djengis, magnus_moss , minimalisten, helge72 , johan666 , haglund , R73 , Robert 73 , steelback , mangejansson, sarusrexus , sladdandebarnet , R1- Flåklypa , Lommen , Ogni , wtanders , Juha-p , henrikz , Smurfan , Brkn , erik , trekker , jonzi , vfr orre, Crazy Taxi , Svenneman , JasonX , Dacky , Gravforsarn , zooyork , zooyork99 , HangerS , ceasar , _Gurra_ , Aro , Tropical_blue , ranzid , j.ivarsson , murveln , Nypan83 , Slynix , Ping , tggranath , nordnord , race , badboyrune , nomolas , Ponka , mk_mannen , Rs 250 , wiggula , RoB1N , backlund , NO
va säger du? :7peta

dom e bara wannabe kungen av bulen allihopa :3freak :huvet ...men visst, hoppas dom får en fin dag. 63 av ovanstående lär inte ens ha hojkort eller hoj eller åkt bulten. kanske dags att vi gör oss av med dom som vill vara...

3e feb är min dag, ä jag blåser ut ljusen!!!! :mad:

:gnissla

Grattis än en gång Micke:cpparty Inget party för mig ikväll men hoppas ändå att du kan få en lysande kväll:rolleyes: :D

Skaffa motard ist. Får du både roligare att åka och även mindre risk att köra ihjäl sig. Klarar sig iaf lindrigare undan å vurpa i 70 -90 än 250.

Grattis Mike :tummenupp.

Var du glad över att du inte är 10 år äldre än vad du är idag, den dagen kommer verkligen suga :).

Vafan, om du ska skrävla om hur tokigt fort, coolt och vansinnigt du kör behöver du väl inte dra upp någon död snubbe som du inte ens kände.
Skärp dig ffs.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...