IronMike
Guest
...testar om länkaget funkar
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=146098

puss å kram
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

haha lägg till ett år.... nejmen jag e ung till vardags, men inom r-hoj branschen e jag väl "oldie", 8 år sen man tog första lappen, sen dess har de blivit r-hoj från 125 kubik å upp till tysen,. Jag e snart pensionär som hojåkare. Man borde redan varit död ett par ggr om man säger så.Vad fyller du? Furtisju?
haha lägg till ett år.... nejmen jag e ung till vardags, men inom r-hoj branschen e jag väl "oldie", 8 år sen man tog första lappen, sen dess har de blivit r-hoj från 125 kubik å upp till tysen,. Jag e snart pensionär som hojåkare. Man borde redan varit död ett par ggr om man säger så.
![]()
jag får dåligt samvete många gånger.. det borde varit jag ist för t ex warburton, Men man slutar väl upp som dena dära ghostrajdern som alla undrar när han ska dö, peppar peppar. Jag ligger sömnlös om nätterna å tänker på 2006, som lika gärna kunde varit mitt sista år. Mår skräp över hur man tar livet med en klackspark å tycker "det händer inte mig", fast sen gränslar man hojen å tycker man e kung, hur kul det än är, så önskar jag att jag aldrig börjat![]()

ja såfort jag gränslar en hojEtt kolikbarns bekännelser..![]()
Så, så.. Du blir säkert yngre snart ska du se..![]()

va säger du?Grattis till dig och alla de andra ? 67 st ? som fyller år idag..![]()
bmwjohan, motardkungen, Njutarn,, retro return, arvidd, Grodan2, stars, Yama, jocke_rsv, KarlXII, sukkatony , bola1100, djengis, magnus_moss , minimalisten, helge72 , johan666 , haglund , R73 , Robert 73 , steelback , mangejansson, sarusrexus , sladdandebarnet , R1- Flåklypa , Lommen , Ogni , wtanders , Juha-p , henrikz , Smurfan , Brkn , erik , trekker , jonzi , vfr orre, Crazy Taxi , Svenneman , JasonX , Dacky , Gravforsarn , zooyork , zooyork99 , HangerS , ceasar , _Gurra_ , Aro , Tropical_blue , ranzid , j.ivarsson , murveln , Nypan83 , Slynix , Ping , tggranath , nordnord , race , badboyrune , nomolas , Ponka , mk_mannen , Rs 250 , wiggula , RoB1N , backlund , NO
...men visst, hoppas dom får en fin dag. 63 av ovanstående lär inte ens ha hojkort eller hoj eller åkt bulten. kanske dags att vi gör oss av med dom som vill vara...

Fixa en bild på presenten du gav dig själv![]()

haha lägg till ett år.... nejmen jag e ung till vardags, men inom r-hoj branschen e jag väl "oldie", 8 år sen man tog första lappen, sen dess har de blivit r-hoj från 125 kubik å upp till tysen,. Jag e snart pensionär som hojåkare. Man borde redan varit död ett par ggr om man säger så.
![]()
jag får dåligt samvete många gånger.. det borde varit jag ist för t ex warburton, Men man slutar väl upp som dena dära ghostrajdern som alla undrar när han ska dö, peppar peppar. Jag ligger sömnlös om nätterna å tänker på 2006, som lika gärna kunde varit mitt sista år. Mår skräp över hur man tar livet med en klackspark å tycker "det händer inte mig", fast sen gränslar man hojen å tycker man e kung, hur kul det än är, så önskar jag att jag aldrig börjat![]()
Grattis!![]()
![]()
Här kommer en hälsning
http://www.youtube.com/watch?v=PrPyNTa-Wio
Du får låtsas att den är till dig !![]()
![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |