Jag fick tidningen bike gratis!

Det är väl den årliga reklamtidningen för mässan...Men va fan, gratis är gott...

Kay skrev:
Brittiska bike. Informativ, välskriven och objektiv tycker jag. Riktigt sköna välskrivna spännande kolumner om körning över hela världen. Vettiga listor på alla modeller i slutet på tidningen osv. Riktigt bra faktiskt! :banana
De amerikanska tunna A4-tidningarna är bara rosa/blåa blaskiga reklampackade tidningar med halvnakna brudar i. Skräp.

Nej nej, köp Performance Bikes eller Superbike, brittiska tidningar. Mer hardcore är Bike och har riktigt skön humor...dock varning (eller?) för mycket nakna kvinnofolk, men det kommer man inte ifrån oavsett vilken engelska tidning du köper...de har fan mjukporr i så gott som alla sorts tidningar där borta... :gnissla

McFille skrev:
Nej nej, köp Performance Bikes eller Superbike, brittiska tidningar. Mer hardcore är Bike och har riktigt skön humor...dock varning (eller?) för mycket nakna kvinnofolk, men det kommer man inte ifrån oavsett vilken engelska tidning du köper...de har fan mjukporr i så gott som alla sorts tidningar där borta... :gnissla
Men vi är ju grabbar, vi vill se nakna flicks!

Har aldrig förstått hur Bike kan ge ut både nummer 1 och nummer 2 innan det nya året börjat :va

wonderwizard skrev:
samma här :(

jaja, nu har jag ett nr vid sängen & ett på skithuset :lol

Att torka div. saker med då eller? :D
De e ungefär vad den duger till..
Vissa nummer är asdåliga, men då å då kommer något som e bra. :)

DanTheMan71 skrev:
Finns bara EN mc-tidning o det e Performance Bikes.Bike e inte värt pappret det e skrivet på i jämförelse :fakta

Så sant...fast Superbike är också en himlans bra tidning....2:a efter PB. Dock känns det ofta meningslöst att köpa båda, då det är i princip samma tester i tidningarna...

Engelska BIKE är däremot som en svensk Bike, fast fullproppad med reklam! :zpy

underbart! måste doc vänta tills man kommer hem :( ,, men men nu har man nåt att se fram emot :)

Om den vore gjord i vanligt tidningspapper så har den ju dugt att tända i vedspisen med, men det duger den inte heller till :huvet

Har då aldrig fått några tidningar gratis! :mad:
Är d bara för man bor i Norrland kanske....?

PacMan skrev:
EDIT:
En snabbfråga:
Om man ska prova nån brittisk eller amerikansk hojtidning, vilken ska man köpa då och var får man tag på den?
Jag tecknade just en prenumeration på amerikanska Sport Rider, 8 nummer kostade bara $25 med frakt, det är ju ingenting. De har en väldigt bra web sajt så jag hoppas tidningen är lika, det var länge sedan jag läste den men innehållsförteckningarna som finns på webben verkar intressanta minst sagt. :)

För er alla som inte fått någon tidning så finns den sedan någon månad tillbaka att läsa på närmsta bibliotek. :tummenupp

Elgasen skrev:
För er alla som inte fått någon tidning så finns den sedan någon månad tillbaka att läsa på närmsta bibliotek. :tummenupp

Va?! Har ni Bike på bibblan? De var det värsta...ok att den är piss jämfört med PB och SB, men den enda mc-tidningarna vi har på vårt bibliotek är ÄNNU ruttnare Allt om MC... :4skrika

Ni som skenförsäkrar behöver inte vänta på någon tidning.
Ni kommer ändå inte få någon...
Iofs så kan ni fråga eran pappa eller mormor eller vem det nu är som får den istället om ni får låna den. :arsele

Synd bara att dom skickar en tidning som man köpte innan jul bara.

Jag fick den också i dag, tog 20 minuter att bläddra igenom, undrar om jag kommer att läsa den riktigt? :va

Tur i alla fall att jag nästan, bara nästan, köpte den härom veckan. Då hade jag blivit skitsur i dag. :D

Ninjaboy skrev:
Jag fick den också i dag, tog 20 minuter att bläddra igenom, undrar om jag kommer att läsa den riktigt? :va

Tur i alla fall att jag nästan, bara nästan, köpte den härom veckan. Då hade jag blivit skitsur i dag. :D

ja sånt är typiskt... Nåt man går och tvekar på...ger efter, köper för att direkt därefter FÅ en/ett ex av nämda vara...
USCH!

Murphy har ett finger med även i detta tror jag! :lol

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion