Pyton
British Steel
Det är väl den årliga reklamtidningen för mässan...Men va fan, gratis är gott...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kay skrev:Brittiska bike. Informativ, välskriven och objektiv tycker jag. Riktigt sköna välskrivna spännande kolumner om körning över hela världen. Vettiga listor på alla modeller i slutet på tidningen osv. Riktigt bra faktiskt!![]()
De amerikanska tunna A4-tidningarna är bara rosa/blåa blaskiga reklampackade tidningar med halvnakna brudar i. Skräp.
Men vi är ju grabbar, vi vill se nakna flicks!McFille skrev:Nej nej, köp Performance Bikes eller Superbike, brittiska tidningar. Mer hardcore är Bike och har riktigt skön humor...dock varning (eller?) för mycket nakna kvinnofolk, men det kommer man inte ifrån oavsett vilken engelska tidning du köper...de har fan mjukporr i så gott som alla sorts tidningar där borta...![]()
Mattias skrev:Äntligen är den tidningen nere i sitt rätta värde. Gratis.
wonderwizard skrev:samma här
jaja, nu har jag ett nr vid sängen & ett på skithuset![]()
DanTheMan71 skrev:Finns bara EN mc-tidning o det e Performance Bikes.Bike e inte värt pappret det e skrivet på i jämförelse![]()
Lunkiz skrev:MIn ligger redan på skithuset!!!![]()
Jag tecknade just en prenumeration på amerikanska Sport Rider, 8 nummer kostade bara $25 med frakt, det är ju ingenting. De har en väldigt bra web sajt så jag hoppas tidningen är lika, det var länge sedan jag läste den men innehållsförteckningarna som finns på webben verkar intressanta minst sagt.PacMan skrev:EDIT:
En snabbfråga:
Om man ska prova nån brittisk eller amerikansk hojtidning, vilken ska man köpa då och var får man tag på den?
Elgasen skrev:För er alla som inte fått någon tidning så finns den sedan någon månad tillbaka att läsa på närmsta bibliotek.![]()
Ninjaboy skrev:Jag fick den också i dag, tog 20 minuter att bläddra igenom, undrar om jag kommer att läsa den riktigt?![]()
Tur i alla fall att jag nästan, bara nästan, köpte den härom veckan. Då hade jag blivit skitsur i dag.![]()
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |