Jag får symbolisera den snygga svenska tjejen

Skalman skrev:
Hon blev ju rikskändis när hon blev påsatt i live-TV i BigBrother.

Vill bara påpeka lite försiktigt att bara för att en tjej har sex blir hon inte nödvändigtvist påsatt.... Hon gränslade Micke mer än han satte på henne i doggy. Eller ja, dom visar ju inte allt, men jag menar att det var lite väl starkt uttryckt, bara för att en tjej är lite korkad så innebär det inte att hon alltid blir påsatt... Killen blev ju lika mycket påsatt av henne...tsss

Jag kanske märker ord...och är lite löjlig, men jag reagerade lite bara..
No hard feelings alltså ;)

Kenta skrev:
Eeh. Allså. Så jävla gigantiska va dom väl inte? :confused:

Allt e ju relativt :rolleyes:
Jämför man med Lolo Ferrari (eller vad hon nu hette), så ligger ju Linda i skuggan :hihi
Jämför man med ett par normala, så har Linda gigantiska och Lolo groteska

Tinatjejen skrev:
Allt e ju relativt :rolleyes:
Jämför man med Lolo Ferrari (eller vad hon nu hette), så ligger ju Linda i skuggan :hihi
Jämför man med ett par normala, så har Linda gigantiska och Lolo groteska

Vad är normala då för dig?

Lindas är snäppet större bara än normala skulle jag vilja säga.

Undrar hur full man måste vara för att följa med henne ham?

Fattar inte varför tjejer ska peta in en massa skit i tuttarna. Själv har jag strl 75D i vanliga fall. Just nu är jag uppe i 75E och större kommer de att bli :skrämd . Kan berätta att det är tungt som fan. Både rygg o axlar tar stryk. Bla får jag inflammationer i ryggen som jag får kortisonsprutor för. Mindre kul!
Så fort jag krystat ut :rullandeu och slutat amma, så ska :tuttar bort. Har fått tid för operation :tummenupp Ville bara pussa läkaren när han gav mig beskedet om min operation....

Nu ska vi ha reda på det här! :mattias

Vilken koeficient är det som gäller, och hur räknas den ut?

Är det bröststorlek i förhållande till enbart längd, eller är det en vikt/längd- baserad koeficient som man till att börja med bör ha på klart? Har hår längd/färg nån betydelse? Är bimbo-faktorn nåt att ta i beaktande? Det här ska utredas!!

På samma gång kan vi ju ta en likande utläggning angående storleken på en k*k...

....tänkte bara så har vi det ur världen. :rolleyes:

Lokke skrev:
Nu ska vi ha reda på det här! :mattias

Vilken koeficient är det som gäller, och hur räknas den ut?

Är det bröststorlek i förhållande till enbart längd, eller är det en vikt/längd- baserad koeficient som man till att börja med bör ha på klart? Har hår längd/färg nån betydelse? Är bimbo-faktorn nåt att ta i beaktande? Det här ska utredas!!

På samma gång kan vi ju ta en likande utläggning angående storleken på en k*k...

....tänkte bara så har vi det ur världen. :rolleyes:

Ja men det är jävligt olika. En variabel koeficient helt enkelt.

Vad gäller k*k, ja då låter vi min sätta index på 100.

Tjaa.... vad ska man säga...!!! :rolleyes:

Det finns ju såklart ingen "rätt" storlek på bröst. Men dom brukar "normalt" vara i relation till övriga kroppen. Smala tjejer har oftast (av naturen) små.. för dom har inte så mycket överflödigt fett. Tjejer med lite mera underhudsfett får fylligare bröst. Och nu menar jag såklart inte... att dom som har fylliga bröst är lika med feta... men jag tror ni fattar.

Tjejer som tror att dom gills mer för att dom fyller ut med silikon. dom borde nog ta sig en funderare på vad det är dom vill i livet.

Vill dom gillas för att killar vill stoppa kuken mellan bröna på dom... :3freak eller vill dom gillas för den dom är.... sina åsikter och ambitioner i livet.

//MadH..som vill gillas för den jag är.!!!! :eek:

Madhonda skrev:
Tjaa.... vad ska man säga...!!! :rolleyes:

Det finns ju såklart ingen "rätt" storlek på bröst. Men dom brukar "normalt" vara i relation till övriga kroppen. Smala tjejer har oftast (av naturen) små.. för dom har inte så mycket överflödigt fett. Tjejer med lite mera underhudsfett får fylligare bröst. Och nu menar jag såklart inte... att dom som har fylliga bröst är lika med feta... men jag tror ni fattar.

Tjejer som tror att dom gills mer för att dom fyller ut med silikon. dom borde nog ta sig en funderare på vad det är dom vill i livet.

Vill dom gillas för att killar vill stoppa kuken mellan bröna på dom... :3freak eller vill dom gillas för den dom är.... sina åsikter och ambitioner i livet.

//MadH..som vill gillas för den jag är.!!!! :eek:

Du e lite fel på det tror jag.

De tjejer som pumpar upp sina bröst som Linda gör det kanske för att de alltid velat haft större bröst? De kanske trivs bättre med sig själv med större meloner.

Eller så vill de bli bekräftade i TVrutan.
Tror Llinda gjorde sina pattar efter BigBrother va? Då trodde hon väl att hon var världsberömd kanske.

De behöver inte ta sig en funderar på vad de vill med sitt liv tycker jag. Man bestämmer sig inte för att pumpa brösten med silikon över en natt precis.

Chefen Alabama skrev:
Jisses vilka krav ni har. Skulle vilja se hur era flickvänner ser ut, måste vara något extra.
Är det någon här som överhuvudtaget känner/har träffat henne? Eller går ni bara på vad Aftonbladet, mfl skriver?
Jag har träffat henne och pratat med henne tycker att hon var trevlig och ja hon är väl inte den snyggaste men hon är fan inte ful tycker jag men ja jag har ju aldrig sakt att jag är smat själv :va

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!