TinaTjejen
long time, no see
-Lowrider- skrev:Japp håller med fullständigt,,vi har samma åsikter ...e du singel..![]()
![]()
![]()
Nix.

Förresten så är de så långt till Zagreb.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
-Lowrider- skrev:Japp håller med fullständigt,,vi har samma åsikter ...e du singel..![]()
![]()
![]()
Tinatjejen skrev:Ja, för vad man nu än skulle tänkas vilja göra. Vända på sig, sova, få plats i sängen över huvudtaget... U name it
Skalman skrev:Hon blev ju rikskändis när hon blev påsatt i live-TV i BigBrother.
Eeh. Allså. Så jävla gigantiska va dom väl inte?Tinatjejen skrev:Vända på sig, sova, få plats i sängen över huvudtaget...
Tom Byron skrev:Få ett skinnställ som passar?![]()
Kenta skrev:Eeh. Allså. Så jävla gigantiska va dom väl inte?![]()
Tinatjejen skrev:Allt e ju relativt![]()
Jämför man med Lolo Ferrari (eller vad hon nu hette), så ligger ju Linda i skuggan![]()
Jämför man med ett par normala, så har Linda gigantiska och Lolo groteska
Mavve skrev:Vad är normala då för dig?
Lindas är snäppet större bara än normala skulle jag vilja säga.
sEiKo skrev:Undrar hur full man måste vara för att följa med henne ham?
Lokke skrev:Mellan 1,3 och 2,1 promille, enligt oberoende undersökningar.![]()
Kan inte annat än hålla medMavve skrev:Lindas är snäppet större bara än normala skulle jag vilja säga.
Som Mavve sa: Om du tycker så. Vad är då normala för dig?Tinatjejen skrev:Jämför man med ett par normala så har Linda gigantiska.
Lokke skrev:Nu ska vi ha reda på det här!
Vilken koeficient är det som gäller, och hur räknas den ut?
Är det bröststorlek i förhållande till enbart längd, eller är det en vikt/längd- baserad koeficient som man till att börja med bör ha på klart? Har hår längd/färg nån betydelse? Är bimbo-faktorn nåt att ta i beaktande? Det här ska utredas!!
På samma gång kan vi ju ta en likande utläggning angående storleken på en k*k...
....tänkte bara så har vi det ur världen.![]()
Madhonda skrev:...
Vill dom gillas för att killar vill stoppa kuken mellan bröna på dom...
...
Madhonda skrev:Tjaa.... vad ska man säga...!!!![]()
Det finns ju såklart ingen "rätt" storlek på bröst. Men dom brukar "normalt" vara i relation till övriga kroppen. Smala tjejer har oftast (av naturen) små.. för dom har inte så mycket överflödigt fett. Tjejer med lite mera underhudsfett får fylligare bröst. Och nu menar jag såklart inte... att dom som har fylliga bröst är lika med feta... men jag tror ni fattar.
Tjejer som tror att dom gills mer för att dom fyller ut med silikon. dom borde nog ta sig en funderare på vad det är dom vill i livet.
Vill dom gillas för att killar vill stoppa kuken mellan bröna på dom...eller vill dom gillas för den dom är.... sina åsikter och ambitioner i livet.
//MadH..som vill gillas för den jag är.!!!!![]()
Jag har träffat henne och pratat med henne tycker att hon var trevlig och ja hon är väl inte den snyggaste men hon är fan inte ful tycker jag men ja jag har ju aldrig sakt att jag är smat självChefen Alabama skrev:Jisses vilka krav ni har. Skulle vilja se hur era flickvänner ser ut, måste vara något extra.
Är det någon här som överhuvudtaget känner/har träffat henne? Eller går ni bara på vad Aftonbladet, mfl skriver?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |