Jag e inte bortskämd, men min make älskar mig!

raoul

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2015
Ort
till skogs
Hoj
2006, Honda CB600F Hornet
Fin hoj och fin make må jag säga! :)

...sedan kan jag upplysa om att det finns kvinnor som, hör och häpna, köpt sin hoj för egna pengar...fast försäljarn trodde det var farsan som skulle betala då jag köpte min! Det kändes lite bittert då jag är över tretti och knegat ihop vart enda korvöre själv men ja, ja, sånt är livet... :glömdet
 

Thorped

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jun 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Tiger 955i
Grattis till en mycket bra hoj. Den borde dock se ut så här. ;)

cYTLxaL.jpg
Vill man ha skylten i bakdäcket så visst... :dummer
Placering längre bak och med större vinkel är lämpligare. :krama
 

Babe2

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2013
Ort
Bergum
Hoj
Honda 2016 CB1000R BMW800f
Fin hoj och fin make må jag säga! :)

...sedan kan jag upplysa om att det finns kvinnor som, hör och häpna, köpt sin hoj för egna pengar...fast försäljarn trodde det var farsan som skulle betala då jag köpte min! Det kändes lite bittert då jag är över tretti och knegat ihop vart enda korvöre själv men ja, ja, sånt är livet... :glömdet

Det finns säkert såna kvinnor, tyvärr eller GÖTT så har jag häst oxså. Äter upp vartendaste korvöre jag får över. Har betalt tidigare hojar själv, denna gången hade jag inte råd, men maken hade. Även han får nöje av hojen, förhoppningsvis hänger jag med honom bättre.

/b
 

Ankan1

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Ort
Pendlar i Skåne mellan storstaden och landet.
Hoj
Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
Det finns säkert såna kvinnor, tyvärr eller GÖTT så har jag häst oxså. Äter upp vartendaste korvöre jag får över. Har betalt tidigare hojar själv, denna gången hade jag inte råd, men maken hade. Även han får nöje av hojen, förhoppningsvis hänger jag med honom bättre.

/b

Syrran har också en såndäringa häst men den äter bara hö och inga korvören så hon har ju säkert sparat några kronor på den hästen. :crash
 

bonde456

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jun 2010
Ort
Norrbotten
Hoj
Triumph 800xc -11
Syrran har också en såndäringa häst men den äter bara hö och inga korvören så hon har ju säkert sparat några kronor på den hästen. :crash
Tyvärr så har vi 3 st såna där som äter hö och jag kan tala om att någon sparbössa är dom inte, hästen kostar som en hoj och även sadlar kostar mer än vad många köper hojar för och så måste man ju givetvis ha en lastbil för att tävla, ibland behagar tävlingen att var över 100 mil bort och då blåser man över 300 liter diesel på en helg. :(
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Sluta gnäll i hennes "jagärlyckligförminhojtråd" :4skrika

Jisses, sälj om ni känner er fattiga :crash

Njuuuuut TS!! Av både hästar, hoj och make :brynad
 

bitter&twisted

The paranoids are after me
Gick med
17 Jul 2010
Ort
Stockholm
Hoj
En förklädd äventyrshoj
Det spelar faktiskt inte så stor roll om man har fått en hoj eller köpt den själv. Det viktiga är ju att man HAR en hoj.

Jag fick för övrigt en hoj av min sambo. En gammal isärplockad 125:a som jag aldrig fick att fungera mer än lite hostande och några korta prutt efter att man kickat sig blå i nyllet. Romantisk tanke dock.

Babe2, älskar han dig på riktigt köper han en bandag åt dig också! ;)

(Grattis till hojen!)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Ort
Borensberg
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
Grattis till eget styre! Det krävs BALLE av en sambo för att fixa en sån där kärra, med tanke på att han kommer att bli nummer två i ert triangeldrama den närmaste tiden! :tummenupp:tummenupp
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top