Jag e inte bortskämd, men min make älskar mig!

Fin hoj och fin make må jag säga! :)

...sedan kan jag upplysa om att det finns kvinnor som, hör och häpna, köpt sin hoj för egna pengar...fast försäljarn trodde det var farsan som skulle betala då jag köpte min! Det kändes lite bittert då jag är över tretti och knegat ihop vart enda korvöre själv men ja, ja, sånt är livet... :glömdet

Grattis till en mycket bra hoj. Den borde dock se ut så här. ;)

cYTLxaL.jpg
Vill man ha skylten i bakdäcket så visst... :dummer
Placering längre bak och med större vinkel är lämpligare. :krama

Fin hoj och fin make må jag säga! :)

...sedan kan jag upplysa om att det finns kvinnor som, hör och häpna, köpt sin hoj för egna pengar...fast försäljarn trodde det var farsan som skulle betala då jag köpte min! Det kändes lite bittert då jag är över tretti och knegat ihop vart enda korvöre själv men ja, ja, sånt är livet... :glömdet

Det finns säkert såna kvinnor, tyvärr eller GÖTT så har jag häst oxså. Äter upp vartendaste korvöre jag får över. Har betalt tidigare hojar själv, denna gången hade jag inte råd, men maken hade. Även han får nöje av hojen, förhoppningsvis hänger jag med honom bättre.

/b

Det finns säkert såna kvinnor, tyvärr eller GÖTT så har jag häst oxså. Äter upp vartendaste korvöre jag får över. Har betalt tidigare hojar själv, denna gången hade jag inte råd, men maken hade. Även han får nöje av hojen, förhoppningsvis hänger jag med honom bättre.

/b

Syrran har också en såndäringa häst men den äter bara hö och inga korvören så hon har ju säkert sparat några kronor på den hästen. :crash

Syrran har också en såndäringa häst men den äter bara hö och inga korvören så hon har ju säkert sparat några kronor på den hästen. :crash
Tyvärr så har vi 3 st såna där som äter hö och jag kan tala om att någon sparbössa är dom inte, hästen kostar som en hoj och även sadlar kostar mer än vad många köper hojar för och så måste man ju givetvis ha en lastbil för att tävla, ibland behagar tävlingen att var över 100 mil bort och då blåser man över 300 liter diesel på en helg. :(

Sluta gnäll i hennes "jagärlyckligförminhojtråd" :4skrika

Jisses, sälj om ni känner er fattiga :crash

Njuuuuut TS!! Av både hästar, hoj och make :brynad

Det spelar faktiskt inte så stor roll om man har fått en hoj eller köpt den själv. Det viktiga är ju att man HAR en hoj.

Jag fick för övrigt en hoj av min sambo. En gammal isärplockad 125:a som jag aldrig fick att fungera mer än lite hostande och några korta prutt efter att man kickat sig blå i nyllet. Romantisk tanke dock.

Babe2, älskar han dig på riktigt köper han en bandag åt dig också! ;)

(Grattis till hojen!)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Grattis till eget styre! Det krävs BALLE av en sambo för att fixa en sån där kärra, med tanke på att han kommer att bli nummer två i ert triangeldrama den närmaste tiden! :tummenupp:tummenupp

Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande