Jag (Du) Klarade uppkörningen/teorin

RED_LiME skrev:
YEAS! Klarade teoriprovet igår :)

Fick 57poäng :yoparty

Nu ska man bara köra och köra upp... Helst iår för inte FAN vill man behöva göra dom nya grejjerna som tillkommer nästa år :tungan

Vad är det för nya grejer du snackar om till nästa år.?

Tjet skrev:
Man kan ju inte förvänta sig att klara det på första försöket utan lektioner. Så jag är nöjd! :)

Kan man inte??? Det gjorde ju jag!

JAG KLARADE KÖRKORTET

För 1 och ett halvt år sen!

solitude skrev:
Vad är det för nya grejer du snackar om till nästa år.?

Ska ju bli 2st nya högfartsdelar, 2 st nya lågfartsdelar, garagevändningen är borttagen (fast den finns med DUBBELT i en konbana som ska vara skitsvår)

och lite andra ändringar.
inte helt säker på att det jag skrev är helt sant, men det är vad jag har hört iallafall :(

RED_LiME skrev:
Ska ju bli 2st nya högfartsdelar, 2 st nya lågfartsdelar, garagevändningen är borttagen (fast den finns med DUBBELT i en konbana som ska vara skitsvår)

och lite andra ändringar.
inte helt säker på att det jag skrev är helt sant, men det är vad jag har hört iallafall :(

WTF! Jag och min körlärare har juh tränat garagevändningar som bara faen. Har vi gjort det i onödan?*argh* Har juh uppkörning på torsdag... :yoparty

God_Of_Aprilia skrev:
WTF! Jag och min körlärare har juh tränat garagevändningar som bara faen. Har vi gjort det i onödan?*argh* Har juh uppkörning på torsdag... :yoparty

Nej, inte i onödan, detta ska träda i kraft den första januari nästa år :)

Och dessutom så ska det vara 2st garagevändningar i den nya konbanan har jag hört..

JOOOEII nu har jag också körkort :banana :kocko

startade klockan 11 och slutade 16:45, nej nu ska jag köra ;>

jag klarade min teori den 9/9, jag fick 55 rätt. Nu är det bara uppkörningen kvar :tungan

Jag har klarade teorin igår med 57 rätt ... ska göra uppkörningen på onsdag klockan 8:00 :gnissla

kände tiden rinna iväg förra veckan då första snön föll hära i piteå ... men nu är det borta från backen så det går att köra fortfarande :P

ja klarade osså min teori igår me 57u rätt! :D men o få uppkörnings tid här e ju fan omöjligt.. :kocko

JÄKLIGT OT, men jag klarade precis min biluppkörning :tuttar :tuttar :tuttar Jäklar va kul och tomt det är att köra själv. Nu har man ju både A och B...yesssssss :banana

ja kan väl dra till ordentligt å säga att ja klarade mitt tredje körkort i sommras, 2004-06-23 mer exakt... å nu har ja skaffat en FZR 600, så ja lämnar er 125pojkar nu.. :yoparty

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti