Jag (Du) Klarade uppkörningen/teorin

RED_LiME skrev:
YEAS! Klarade teoriprovet igår :)

Fick 57poäng :yoparty

Nu ska man bara köra och köra upp... Helst iår för inte FAN vill man behöva göra dom nya grejjerna som tillkommer nästa år :tungan

Vad är det för nya grejer du snackar om till nästa år.?

Tjet skrev:
Man kan ju inte förvänta sig att klara det på första försöket utan lektioner. Så jag är nöjd! :)

Kan man inte??? Det gjorde ju jag!

JAG KLARADE KÖRKORTET

För 1 och ett halvt år sen!

solitude skrev:
Vad är det för nya grejer du snackar om till nästa år.?

Ska ju bli 2st nya högfartsdelar, 2 st nya lågfartsdelar, garagevändningen är borttagen (fast den finns med DUBBELT i en konbana som ska vara skitsvår)

och lite andra ändringar.
inte helt säker på att det jag skrev är helt sant, men det är vad jag har hört iallafall :(

RED_LiME skrev:
Ska ju bli 2st nya högfartsdelar, 2 st nya lågfartsdelar, garagevändningen är borttagen (fast den finns med DUBBELT i en konbana som ska vara skitsvår)

och lite andra ändringar.
inte helt säker på att det jag skrev är helt sant, men det är vad jag har hört iallafall :(

WTF! Jag och min körlärare har juh tränat garagevändningar som bara faen. Har vi gjort det i onödan?*argh* Har juh uppkörning på torsdag... :yoparty

God_Of_Aprilia skrev:
WTF! Jag och min körlärare har juh tränat garagevändningar som bara faen. Har vi gjort det i onödan?*argh* Har juh uppkörning på torsdag... :yoparty

Nej, inte i onödan, detta ska träda i kraft den första januari nästa år :)

Och dessutom så ska det vara 2st garagevändningar i den nya konbanan har jag hört..

JOOOEII nu har jag också körkort :banana :kocko

startade klockan 11 och slutade 16:45, nej nu ska jag köra ;>

jag klarade min teori den 9/9, jag fick 55 rätt. Nu är det bara uppkörningen kvar :tungan

Jag har klarade teorin igår med 57 rätt ... ska göra uppkörningen på onsdag klockan 8:00 :gnissla

kände tiden rinna iväg förra veckan då första snön föll hära i piteå ... men nu är det borta från backen så det går att köra fortfarande :P

ja klarade osså min teori igår me 57u rätt! :D men o få uppkörnings tid här e ju fan omöjligt.. :kocko

JÄKLIGT OT, men jag klarade precis min biluppkörning :tuttar :tuttar :tuttar Jäklar va kul och tomt det är att köra själv. Nu har man ju både A och B...yesssssss :banana

ja kan väl dra till ordentligt å säga att ja klarade mitt tredje körkort i sommras, 2004-06-23 mer exakt... å nu har ja skaffat en FZR 600, så ja lämnar er 125pojkar nu.. :yoparty

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT