Jag drog snuten!

Fredda66 skrev:
Det var fan modigt på en fyrahundra..
Antar att du hittade med perfektion i området.

//Fredda

Jag och ett gäng kompisar drog snuten med vanliga cyklar. Gäller bara att trampa på som fan... eller gasa då. :cool: :p

En adrenalinkick som inte är av denna värld gissar jag på? Måste flytta in min skylt i vinter... ifall någon situation skulle uppstå ;)

Gandalf skrev:
Men du skulle ju bara göra som dom stora pojkarna gör :p :p :p

Precis... :cool:
Fast DE e ju o ta sig vatten över huvudet, när man e sånt blåbär som mig.. :notme
Även om de var stöddiga o dryga så såg de lite förvånade ut när ja tog av mig hjälmen... hur man nu ska tolka de, för inte sjutton var de en fördel att va tjej... :tuttar
Konstigt att de förresten stoppar mig som varken kan svänga eller köra fort, fast ja var väl o andra sidan den enda de fick tag på.. :rolleyes:
De hade ju inte behövt tränga mig som de gjorde, ja blev ju skitskraj ändå.. :skrämd

Hightuned skrev:
sponsra fet-Görans semmel-konto i onödan?.

:D :D Fulaste ja hört på bra länge :D :D

Va händer egentligen om länsmann skulle sett nummerskylten o kommit o knackar på när man sitter i godan ro?

E de bara o hävda att de va nån annan som körde o vem de va har man INGEN aning om??

Trafikharry :whip

Enkie skrev:
Kvalificerad gissning är GTV 3.0

GTA finns V6:a på 250 hk

Sen finns den lite klenare som mavve antagligen fick sig en åktur i på en 220 hk om jag inte minns fel.

Pfft, enda anledningen att polisen spenderar så jäkla mycket tid och kraft på att ta fortkörare måste ju vara att de stoppar pengarna direkt i polisens ficka. Så vitt jag vet så får de ju inte direkt några pengar av att lösa brott.

Johan R6 skrev:
:D :D Fulaste ja hört på bra länge :D :D

Va händer egentligen om länsmann skulle sett nummerskylten o kommit o knackar på när man sitter i godan ro?

E de bara o hävda att de va nån annan som körde o vem de va har man INGEN aning om??

Trafikharry :whip

Om man säger att man funderar på att sälja hojen och det va en kille som va o provkörde den nyss så kan dom nog inte säga något. Han hade inga egna grejer så han lånade ditt skinnställ o hjälm, sen kom han tillbaka stressad som f-n. Lämnade grejerna, sa att han skulle höra av sig och stack iväg så fort benen kunde bära honom....

Vad han hette? Kommer inte ihåg riktigt, Peter, Patrik eller något liknande... Har han kört för fort? Nä USCH! Sånna typer är det värsta jag vet.... :rolleyes: :D

Vore gott o veta vad som gäller ang skylten, vad kan dom göra om dom ser skylten men inte tar en på plats ? säg att dom inte ser en alls mer den dan. Kommer det ett brev på posten sen lr?

Vore skönt o veta detta så om ni svarar gör det gärna med fakta o inte med teorier.

20SK skrev:
Vore gott o veta vad som gäller ang skylten, vad kan dom göra om dom ser skylten men inte tar en på plats ? säg att dom inte ser en alls mer den dan. Kommer det ett brev på posten sen lr?

Vore skönt o veta detta så om ni svarar gör det gärna med fakta o inte med teorier.

Detta fallet e ren fakta.
Detta utspelade sig på den tiden då det begav sig och man körde plastraket.
En polare o jag kom åkandes nere ifrån city i hbg.
Stannade vid rödljus varpå en cab med fina pumor rullar upp bredvid som uppmanar till vårdslös körning,glad som en speleman slangar jag iväg till nästa rödljus varpå polaren
kommer ifatt gapandes om att herr batong hade stått i tvärgatan.
Möter upp fler polare vid nästa rödljus,står o tuggar om vilken väg
vi ska köra varpå nån knackar mig på axeln,opsss.
Hörrrududu du kör in till kanten unge man säger han o vänder sig om för att gå tll bilen varpå han kommer tillbaka igen,tar tag i skjutshantaget baktill o säger:du har väl körkortet med dig.
Då tyckte jag att det fick vara nog då jag till råga på allt ej hade körkort för tillfället och sög iväg med länsmann springandes bakom med stadigt tag om hantaget.Jag försvann som en avlöning varpå polisen gjorde hembesök o letade efter föraren,
dock göde jag hojen hos en polare och drog hela har cykeln till salu historien ett par dagar senare när dem ringde.
Summa sumarum så kan de ej göra något så vida de ej nyper dig på plats :hej

dom kan cirkulera runt hemmet ett tag(tex om dom ser regplåten) för att se om man dyker upp, men tager dom inte dig på bar gärning så kan dom int göra skit, vet en "kille" som hade närkamp med en bmw polis hoj för ett tag sedan och drog snuten,

20SK skrev:

fakta: dom kan inte göra någonting,ibland skrämms dom med att cirkulera runt lägenheten

teori: om du gör det 10ggr på ett år så kanske dom börjar jävlas med dig

Grattis :tummenupp kan bara inbilla mig vilket pump du hade, jag vet hur jag känner mig när jag TROR att det var polisen jag hade bakom mig (oftast en bil med Xenon ljus som "blinkar" till när det guppar i vägen).

När vi ändå fläktar anekdoter: ett par bekantas son drog en MC snut på sin moppe nyligen, han tokkörde upp för en blöt backe med moppen men det fixade inte MC snutens hoj, moppe-killen stannade sedan helt enkelt och tittade förnöjt på när polisen stänkte lera...! Kul som fan att föreställa sig hur det hela såg ut.

HusabergForce skrev:

Då tyckte jag att det fick vara nog då jag till råga på allt ej hade körkort för tillfället och sög iväg med länsmann springandes bakom med stadigt tag om hantaget.

:D haha LOL!! grymmaste ja hört! :D :D

Men kom du undan då så e de nog egentligen inget o bekymra sej för!

Tack för historien!

:squid

hmm hur stor är chansen till att snuten kan anv forumet mot en om man beskriver hur man dragit dom ? :skrämd

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing