Ja, martyrskap på forum fungerar liksom inte såvida man inte har jäkligt bra grund. Att klaga på att ens signatur kanske bryter mot sajtens regler och därmed vill lämna sajten, ja varsågod säger jag bara.I teorin åtminstone.
Problemet med att vara moderator på sidor med tiotusentals användare är att det är mer eller mindre omöjligt att hålla koll på varje litet regelbrott, precis som det är för myndigheter i det verkliga livet. På de flesta forum har man löst detta genom någon form av rapporteringssystem där andra användare kan påtala regelvidrigheter eller oacceptabelt beteende.
Att gå tillväga såsom gjorts i denna tråd leder emellertid sällan till mycket annat än en måltavla mitt i plytet på TS. I de med stor majoritet flesta fallen slutar det med att vederbörande blir bannad och att forumet därefter lever vidare som om ingenting hade hänt.
SHs regler är minst sagt rimliga och inga naziregler direkt.
Bra att du förstår. Ett hett tips, minska din signatur. Den är både blå och många rader för att berätta om Din MC. Du bör kortfattat på en rad, utanfärgläggning kunna säga till folk att du gillar affären. Så, förstora inte "Din MC center". Använd mindre text, men fortfarande blå kan du använda. Sedan länken till bilden lägger du i en länk istället [ url=länktillbild ]rubrik på länk[ /url ] (ta bort mellanrummen i [ ].Nej jag får ingen rabatt eller på något sätt vinner på det. Utan det är bara vad jag verkligen tycker , ni vet ju hur suzukitokig jag är .
Du har rätt Swedie,skulle ta det med dig istället först. Sorry.
Last edited: