Jag blir så less på SH-brudar...

frekke

TWIN ÜBER ALLES!
Gick med
3 May 2004
Hoj
Sålda fifan
...som inte lägger upp porträttfoto under sin profil.

90% av dem är väl ändå här för att ragga mer än pjår hojintresse. Då känns det inte för mycket begärt, eller? :va

.

Last edited:
vart fan är ditt porträtt?

att vara tjej och regga sig för att få ragg må vara löjligt, men att vara kille utan porträtt bild och kolla runt på nyreggade tjejer för att få ragg är bara patetiskt...

:rolleyes:

Jag är så less på sporthojskillar som bara är ute efter ragg.

:rolleyes:

Är det tvungen att ha en bild på sig själv nu helt plötsligt, eller har jag missat något?:va
*ironi*

För oss där det avsevärt ökar chanserna om vi inte har en bild då?

Visst, man har ytterst minimala chanser att få ragg utan bild, men varför förstöra den lilla chansen genom att lägga in en bild då?

Jag vågar inte visa mitt anlete längre, risken finns att jag kommer bli mailbombad av brudar. Det orkar jag inte med :tungan

Jag blir så less på SH-killar som reggade sig på SH för att ragga.

Varför!?! Jo för att jag inte vill bli googlad och igenkänd efter att jag givit tillbaka på någon dum jävla bilist som inte kan köra och som ser mitt nick på SH tröjan! Kollar upp mig och tar reda på vem jag är IRL! Och sen får jag skit för det.

Mycket enkelt klokhuvud, googla ditt nick vet jag! Jag är 21, grabb från Rogersvill, Tennesse :D:D

Om här nu är folk som är så intresserade av att se fotografi, så får de PM:a snällt och be mig om det också avgör jag om jag vill visa mitt sanna jag.

Varför!?! Jo för att jag inte vill bli googlad och igenkänd efter att jag givit tillbaka på någon dum jävla bilist som inte kan köra och som ser mitt nick på SH tröjan! Kollar upp mig och tar reda på vem jag är IRL! Och sen får jag skit för det.

Mycket enkelt klokhuvud, googla ditt nick vet jag! Jag är 21, grabb från Rogersvill, Tennesse :D:D

Om här nu är folk som är så intresserade av att se fotografi, så får de PM:a snällt och be mig om det också avgör jag om jag vill visa mitt sanna jag.

öhhh paranoid? du tror inte det finns enklare sätt än att gå efter ditt nick, regnr tex? :rolleyes:

Last edited:
Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...