Hejsan!
För ca. två veckor sedan satte jag in en annons om nya MC-bud. Tyvärr gick min dator sönder i förra veckan och alla ansökningar som var sparade i min mail försvann. Nu hoppas jag att alla som skickat in en ansökan samt CV (och såklart fortfarande är intresserade) vill skicka en gång till.
Är du tveksam över något, skicka en ansökan ändå! Era frågor tas upp per telefon.
Jag behöver någon som har ett MC kort och intresse för motorcyklar.
Du skall kunna hålla koll på slitaget samt säga till i tid om något
är på gång att ge upp.
Eftersom detta inte är något sommarjobb/tillfälligt jobb vill jag att du kan köra minst ett år i steck. Körning året om!
Lönen är helt provitionsbaserad och du kör runt 20-25 stopp per dag i snitt.
Vi är iallafall ett kul gäng som behöver förstärkning fort!
Det viktigaste är inte att du hittar bra i Stockholm, det lär du dig. Det viktigaste är att du passar bra in i vårat gäng samt har ett gediget intresse för jobbet.
Min el-brevs adress är freddie@lqt-racing.se
Glöm inte att bifoga CV. Inget långt och avencerat brev behövs.
Mvh Freddie
För ca. två veckor sedan satte jag in en annons om nya MC-bud. Tyvärr gick min dator sönder i förra veckan och alla ansökningar som var sparade i min mail försvann. Nu hoppas jag att alla som skickat in en ansökan samt CV (och såklart fortfarande är intresserade) vill skicka en gång till.
Är du tveksam över något, skicka en ansökan ändå! Era frågor tas upp per telefon.
Jag behöver någon som har ett MC kort och intresse för motorcyklar.
Du skall kunna hålla koll på slitaget samt säga till i tid om något
är på gång att ge upp.
Eftersom detta inte är något sommarjobb/tillfälligt jobb vill jag att du kan köra minst ett år i steck. Körning året om!
Lönen är helt provitionsbaserad och du kör runt 20-25 stopp per dag i snitt.
Vi är iallafall ett kul gäng som behöver förstärkning fort!
Det viktigaste är inte att du hittar bra i Stockholm, det lär du dig. Det viktigaste är att du passar bra in i vårat gäng samt har ett gediget intresse för jobbet.
Min el-brevs adress är freddie@lqt-racing.se
Glöm inte att bifoga CV. Inget långt och avencerat brev behövs.
Mvh Freddie