Jag behöver nya mcbud

Mcbudet

Legend
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
XT600E -95 ,KTM 450smr , Africa twin
Hejsan!
För ca. två veckor sedan satte jag in en annons om nya MC-bud. Tyvärr gick min dator sönder i förra veckan och alla ansökningar som var sparade i min mail försvann. Nu hoppas jag att alla som skickat in en ansökan samt CV (och såklart fortfarande är intresserade) vill skicka en gång till.
Är du tveksam över något, skicka en ansökan ändå! Era frågor tas upp per telefon.

Jag behöver någon som har ett MC kort och intresse för motorcyklar.
Du skall kunna hålla koll på slitaget samt säga till i tid om något
är på gång att ge upp.
Eftersom detta inte är något sommarjobb/tillfälligt jobb vill jag att du kan köra minst ett år i steck. Körning året om!
Lönen är helt provitionsbaserad och du kör runt 20-25 stopp per dag i snitt.
Vi är iallafall ett kul gäng som behöver förstärkning fort!

Det viktigaste är inte att du hittar bra i Stockholm, det lär du dig. Det viktigaste är att du passar bra in i vårat gäng samt har ett gediget intresse för jobbet.

Min el-brevs adress är freddie@lqt-racing.se
Glöm inte att bifoga CV. Inget långt och avencerat brev behövs.

Mvh Freddie
 
Jag skulle mer än gärna vilja, men ska ut å resa i feb å dessutom är jag rätt ny ! haft kortet i en vecka ca! a beg..
 
Finns det inget liknande i Helsingborg ?
Verkar kul.

Kör redan året om med 2-hjuling så då kan man väll göra det i jobbet också.
Bor en bit ifrån Stockholm annars hade det varit kul att köra för er :)
 
Jösse skrev:
2369504 Finns det inget liknande i Helsingborg ?
Verkar kul.

Kör redan året om med 2-hjuling så då kan man väll göra det i jobbet också.
Bor en bit ifrån Stockholm annars hade det varit kul att köra för er :)

Du får starta en budfirma så kan jag få ett jobb också :)
 
Mcbudet skrev:
2369485 Hejsan!
För ca. två veckor sedan satte jag in en annons om nya MC-bud. Tyvärr gick min dator sönder i förra veckan och alla ansökningar som var sparade i min mail försvann. Nu hoppas jag att alla som skickat in en ansökan samt CV (och såklart fortfarande är intresserade) vill skicka en gång till.
Är du tveksam över något, skicka en ansökan ändå! Era frågor tas upp per telefon.

Jag behöver någon som har ett MC kort och intresse för motorcyklar.
Du skall kunna hålla koll på slitaget samt säga till i tid om något
är på gång att ge upp.
Eftersom detta inte är något sommarjobb/tillfälligt jobb vill jag att du kan köra minst ett år i steck. Körning året om!
Lönen är helt provitionsbaserad och du kör runt 20-25 stopp per dag i snitt.
Vi är iallafall ett kul gäng som behöver förstärkning fort!

Det viktigaste är inte att du hittar bra i Stockholm, det lär du dig. Det viktigaste är att du passar bra in i vårat gäng samt har ett gediget intresse för jobbet.

Min el-brevs adress är freddie@lqt-racing.se
Glöm inte att bifoga CV. Inget långt och avencerat brev behövs.

Mvh Freddie

Kolla dina tidigare inlägg så kan du ev hitta nogra som har skickat pm :)
// Robin ha det
 
Det hade vart najs o göra nått annat ett tag. Tror inte firman låter mig ta tjänstledigt så länge dock :(
 
en fråga, A begränsat eller måste det vara obegränsat kort?
 
Fy fan vilken resa,,,, men de var kul o få rundvisning även om man fick byta kallingar efter... :D

Jag var trött redan när jag landade,, men sen skulle du sett mig o den andra nissen,,, ujuj,,, helt slut,, kom till malmö 04:30ca,,,

Hörs snart av...

:tummenupp
 
Maffan skrev:
2478045 Fy fan vilken resa,,,, men de var kul o få rundvisning även om man fick byta kallingar efter... :D

Jag var trött redan när jag landade,, men sen skulle du sett mig o den andra nissen,,, ujuj,,, helt slut,, kom till malmö 04:30ca,,,

Hörs snart av...

:tummenupp

Wtf? :tomten
 
Maffan skrev:
2478045 Fy fan vilken resa,,,, men de var kul o få rundvisning även om man fick byta kallingar efter... :D

Jag var trött redan när jag landade,, men sen skulle du sett mig o den andra nissen,,, ujuj,,, helt slut,, kom till malmö 04:30ca,,,

Hörs snart av...

:tummenupp


Var du på intervju??
Åkte du med Freddie? :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top