Jag behöver hjälp, vad kan jag hjälpa dig med.

Hej!!

Under helgen som gick så tändes en lampa på sambons bil...
Bilen i fråga, en Mazda 3, -05, lampan "antisladd"..
Var inne på Hedbergs här i hbg, de vill ha 1400 bara för att stoppa in diagnosapparaten...
Någon som har lust/möjlighet att hjälpa mig med detta delikata problem så vore det kalas:Bugar :tummenupp:krama

Last edited:
Hej!!

Under helgen som gick så tändes en lampa på sambons bil...
Bilen i fråga, en Mazda 3, -05, lampan "antisladd"..
Var inne på Hedins här i hbg, de vill ha 1400 bara för att stoppa in diagnosapparaten...
Någon som har lust/möjlighet att hjälpa mig med detta delikata problem så vore det kalas:Bugar :tummenupp:krama

Ibland önskar man att man att man var född här:

[YOUTUBE-ID]zX53PVe8Rck[/YOUTUBE-ID]

Själv kör vi omkring med en Toyota Previa där oljelampan började lysa för en vecka sedan (ja,ja har fyllt på olja - så chansar på att felet är elektroniskt.....)

Någon som har en momentnyckel man kan låna?
Behöver en som kan ställas in på 9.8nm eller 1kgf.
Behöver endast låna den några timmar , ska nämligen byta kopplingsfjädrar på hojen :)

Vad är du inte nöjd med nu?

Jag är nöjd , men jag byter kopplingsfjädrarna till hårdare i förebyggande syfte eftersom de blir hel del duttade på kopplingen nu när man försöker lära sig busa lite ;)
Har hört av en kontakt att de som sitter original ger upp vid hård körning vilket gör att de börjar slira så småningom.
Fjädrarna kostade mig 15$ så billigt var de :)

Jag är nöjd , men jag byter kopplingsfjädrarna till hårdare i förebyggande syfte eftersom de blir hel del duttade på kopplingen nu när man försöker lära sig busa lite ;)
Har hört av en kontakt att de som sitter original ger upp vid hård körning vilket gör att de börjar slira så småningom.

Ok:).

Kan du länka vart du köpte fjädrarna så kan jag beställa hem :tummenupp

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard