Jag behöver hjälp, vad kan jag hjälpa dig med.

Hej!!

Under helgen som gick så tändes en lampa på sambons bil...
Bilen i fråga, en Mazda 3, -05, lampan "antisladd"..
Var inne på Hedbergs här i hbg, de vill ha 1400 bara för att stoppa in diagnosapparaten...
Någon som har lust/möjlighet att hjälpa mig med detta delikata problem så vore det kalas:Bugar :tummenupp:krama

Last edited:
Hej!!

Under helgen som gick så tändes en lampa på sambons bil...
Bilen i fråga, en Mazda 3, -05, lampan "antisladd"..
Var inne på Hedins här i hbg, de vill ha 1400 bara för att stoppa in diagnosapparaten...
Någon som har lust/möjlighet att hjälpa mig med detta delikata problem så vore det kalas:Bugar :tummenupp:krama

Ibland önskar man att man att man var född här:

[YOUTUBE-ID]zX53PVe8Rck[/YOUTUBE-ID]

Själv kör vi omkring med en Toyota Previa där oljelampan började lysa för en vecka sedan (ja,ja har fyllt på olja - så chansar på att felet är elektroniskt.....)

Någon som har en momentnyckel man kan låna?
Behöver en som kan ställas in på 9.8nm eller 1kgf.
Behöver endast låna den några timmar , ska nämligen byta kopplingsfjädrar på hojen :)

Vad är du inte nöjd med nu?

Jag är nöjd , men jag byter kopplingsfjädrarna till hårdare i förebyggande syfte eftersom de blir hel del duttade på kopplingen nu när man försöker lära sig busa lite ;)
Har hört av en kontakt att de som sitter original ger upp vid hård körning vilket gör att de börjar slira så småningom.
Fjädrarna kostade mig 15$ så billigt var de :)

Jag är nöjd , men jag byter kopplingsfjädrarna till hårdare i förebyggande syfte eftersom de blir hel del duttade på kopplingen nu när man försöker lära sig busa lite ;)
Har hört av en kontakt att de som sitter original ger upp vid hård körning vilket gör att de börjar slira så småningom.

Ok:).

Kan du länka vart du köpte fjädrarna så kan jag beställa hem :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back