Jag åt gammal mat

Fan, bara en massa skitsnack i den här tråden... :tungan

Men grattis till att käkat gammal mat i alla fall :tummenupp Har man inget att göra, så skaffar man sig eller hur var det nu ? :D

TomK skrev:
2386620 Fan, bara en massa skitsnack i den här tråden... :tungan

( Hmmm... tänker högt, har trådskaparen avlidit eller vrider han sig i svåra plågor? Intressant också om den berörde använder odelat skinnställ, typ sparkdräkt (är bara kardborrarna ordentligt åtdragna vid vristerna går det väl att klara sig länge? Öppningsbar hjälm är även att föredra).

Nyfiken på vad som händer, då det ju uppenbarligen finns "skitexperter" här på SH)

Jag åt ett äppel med mask i en gång.

Dessutom har jag ätit på pizzeria massvis med gånger och det är nog värre än lite för gammal mat.

Gustav1 skrev:
2386761 ... ätit på pizzeria massvis med gånger och det är nog värre än lite för gammal mat ...
Pizza är bra när man är osäker på bakterier o dyl. Pizzaugnar ÄR varma. :fakta

Flamma77 skrev:
2386103 Vilka behov hos människa kräver en bajsdepå?? Har du någon teori? Revirmarkering? Anfall av inkräktare? Rangstrider mellan könsmogna hanar?

Jag var mer inne på någon typ av belöningssystem, typ endorfiner. Om man har bajsat beige vatten massor med gånger så kan man få en glad överraskning av kroppen liksom. Vad vet jag, det är du som är doktorn.

Du borde väl veta att om man inte kan dricka utan att spy upp det så ska man "dricka" mha en sked. Alltså ta en matsked och ta sked för sked och "dricka" för att inte torka ut, det funkar...

- Johan

Nursey skrev:
2383378 första dygnet. Det var hemskt. Så törstig som jag var då har jag aldrig varit...har heller aldrig haft plattare mage än precis efter (situps är skitsnack..matförgiftning is the shizzle:rolleyes: )

mr_rockster skrev:
2387297 Du borde väl veta att om man inte kan dricka utan att spy upp det så ska man "dricka" mha en sked. Alltså ta en matsked och ta sked för sked och "dricka" för att inte torka ut, det funkar...

- Johan

Rätt lätt att behärska sig när man håller på att dö. :brynad

mr_rockster skrev:
2387297 Du borde väl veta att om man inte kan dricka utan att spy upp det så ska man "dricka" mha en sked. Alltså ta en matsked och ta sked för sked och "dricka" för att inte torka ut, det funkar...

- Johan

Alltså när jag säger dricka så menar jag inte gulpa..jag tog inte mer än 2 ml åt gången...man skulle nästan tro att det absorberades på vägen ner-så lite var det fråga om..men det irriterade så pass att jag låg o torrkräktes efter varje försök.

Apropå skit

Sabotage mot badbassäng

Kungsbergsbadet i Fritsla utsattes i dag för sabotage. Någon kastade nämligen i en livräddningsdocka fylld med människobajs i bassängen, rapporterar Sveriges Radio Sjuhärad.

Dockan hittades på eftermiddagen. På förmiddagen hade simskolan varit i bassängen och även övat med dockan.

Bassängen sanerades och chockbehandlades med klor.

Under fredagen skulle det ha varit avslutning för simskolan och barnen skulle visa upp sina färdigheter, men avslutningen fick hållas på land.

http://www.svd.se/dynamiskt/inrikes/did_13502256.asp

*/ ?>
Back