Men det är klart, du vet säkert mer om det här än jag själv trots att jag är en av dem som sytt ihop hela arrangemanget.![]()
Han har ju ingen lokaaaaaaaaal!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men det är klart, du vet säkert mer om det här än jag själv trots att jag är en av dem som sytt ihop hela arrangemanget.![]()
Ett par självrisker hit eller dit är inte hela världen så vi bokstavsbarn som är lite tröga får prioritera bort något annat och krascha en gång till på banan istället för att försöka bli kung på bulten.
Det var ju ett förbannat tjat om "fel fartgrupp"!
Kommer inte skriva särskilt mycket men kan säga att vi flyttade på en hel del deltagare under dessa fyra dagar, vi försökte vara de flesta till lags som faktiskt tog upp det, vi ordnade med "prov-varv" i en högre fartgrupp för att t.o.m visa vilket tempo det var där, nån ville flytta upp men ändrade sig senare pga vissa omständigheter... osv osv osv osv.
Borde ske egen på egen ekonomisk risk och inte nån självrisk....där kollektivet slapp den här skiten.![]()
Jag personligen Älskade det koncept som smc har både med instruktörer,teori och att ha en tanke med det man gör ute i vardagen och på banan!
Det förstår jag ... så länge nån annan betalar för riskerna med bankörning.
Bla bla bla...
Och jo just det, härligt Mojja att det gick så bra som det gjorde och att du kom tillbaka med rejshojen istället för att bara lägga ned.![]()
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|