Jag är ny! Ville bara säga hej!

• Thread starter Thread starter Arvoitus
  • Start date Start date
Arvoitus skrev:
2581315 Den finns kvar, men under hösten har jag kört med lite varmare och mer regnanpassad variant... :(
Men den kommer nog fram till våren igen :yoparty

Stort:tummenupp Alltid coolt med lite sköna retro prylar! Sitter själv inne på en riktigt skön Honda-jacka från sent -70 tal som får ut och åka ibland :)

Hej, schyssta bilder på hemsidan! Jag gillar särskild den med hunden som har keps på sig :) Störtskön!

Jackan var snygg också! :tummenupp

Sad Glad skrev:
2586474 Hej, schyssta bilder på hemsidan! Jag gillar särskild den med hunden som har keps på sig :) Störtskön!

Tacktack. Hunden min är en sann fotomodell ;)

Och alla andra, tack, vad snälla ni är. Har iofs smygit runt här ett tag nu, men ville inte skapa en ny tråd om mitt körkort, men var ju tvungen att berätta :rolleyes: :D

haha - såg en "hejapåmig"-tråd med 5 sidor, visste att du var tjej :tummenupp

Hjärtligt välkommen är du iallafall, men se till att hålla hästen i hagen och hojen på vägen :hej

Hej på dej :hej .

mini-knutten skrev:
2595115 haha - såg en "hejapåmig"-tråd med 5 sidor, visste att du var tjej :tummenupp

Har oxå noterat samma sak. Många sidor e lik given tjej ,som bara vill säga hej :tummenupp

Last edited:
_rills_ skrev:
2597273 Grattis till lappen(i efterskott) vart det många mil?

Körde förvånansvärt lite innan jag tog kortet. Runt 200 mil under 5 månader, allihopa med pappa, så inte kostade det något heller :tummenupp
Hade ju inga seriösa planer på hojkort i våras, var mest en kul grej, och vi är alla lika förvånade att jag fick nåt kort alls.. :va :rolleyes:

Kawakex skrev:
2597572 Grattis och välkommen hit! Vi tjejer behöver bli fler :)

Tycker att det kvittar om det är tjejer eller killar som kommer som nya, förutsatt att de har antingen hoj eller hojkort. Det där med Girlpower & att vi "måste" bli fler osv går riktigt bort...detta intresse är mansdominerat....thats it.

Välkommen förresten, hoppas du får kul här :)

/// Ullis :cdevil

Last edited:
Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back