Jag är ny! Ville bara säga hej!

• Thread starter Thread starter Arvoitus
  • Start date Start date
Cool jacka... fattar inte riktigt varför du ser så förbannad ut bara... O välkommen hit fresten!!

Cool jacka helt klart. Den rockar. :yoparty
Men som sagt, vet inte om den skyddar så bra.

Kapten Blåskägg skrev:
2207512 Fan gubben har ju koll :tummenupp

Att han har :D
Mamma påpekade idag att jag borde ha skärpet med övningskörnings-skylten utanpå jackan, men det tyckte inte pappa.
"De vi körde om i 180 idag hade ju reagerat mycket starkare om hon hade en sån på sig ju. Bättre att låta bli.." :yoparty

Arvoitus skrev:
2217488 Att han har :D
Mamma påpekade idag att jag borde ha skärpet med övningskörnings-skylten utanpå jackan, men det tyckte inte pappa.
"De vi körde om i 180 idag hade ju reagerat mycket starkare om hon hade en sån på sig ju. Bättre att låta bli.." :yoparty
välkommen snygg jacka så du bor h-fred ett sten kast från mej ju :hej

hej hej å välkommen...

kortet kommer du klara gaaaalaaaant!, inget att oroa sig över!

kram! :tummenupp

Hoztic skrev:
2207240 Hej å välkommen! :hej

Här räknas inte utseendet, här räknas bara varvtider :hihi

Man SKA klappa hojen när den är duktig, och pyssla om den när den har plågats lite! :mattias
:tummenupp

:tummenupp

Last edited:
Arvoitus skrev:
Blev hitlurad av magnusk, och ni verkar nästan ha lika kul här som på bukefalos.com :yoparty
MagnusK!? Den rufflaren! Passa dig för honom.

Måste ju bara uppdatera läget... :tungan

Sedan september kör jag helt lagligt (eller.. ja, med kort dårå..) och sedan början av oktober kör jag min alldeles egna lilla pärla som syns här till vänster :D
Kortet gick oförskämt smidigt, inte en enda lektion. Fem månader från att jag körde hoj första gången till det att jag hade kortet. Tack pappa! :)

Hösten kom lite väl fort, men till våren ska vi ut och utforska världen, jag och min lilla hoj :tummenupp

!

Hösten kom lite väl fort, men till våren ska vi ut och utforska världen, jag och min lilla hoj :tummenupp[/QUOTE]

Gratulationer :tummenupp

Arvoitus skrev:
2581268 Tackar :)
Vi har iofs varit ute en del redan, men när regnet övergår till snö är det inte så kul längre... :va

Stort grattis till kortet och en fin hoj!!! Hoppas bara att du inte har bytt ut Jackan!!!:yoparty

crw skrev:
2581309 Stort grattis till kortet och en fin hoj!!! Hoppas bara att du inte har bytt ut Jackan!!!:yoparty

Den finns kvar, men under hösten har jag kört med lite varmare och mer regnanpassad variant... :(
Men den kommer nog fram till våren igen :yoparty

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...