Jag är ny medlem från Umeå - Säger hej!

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Hej på er!

Egentligen är jag väl otroligt "ony" i klubben men efter några års hojlöshet slog jag till på en gammal Aprilia Mille i höst och är från och med nu medlem igen!

Kommer väl knappast bli lika aktiv som jag var en gång i tiden men ska väl synas på klubben lite oftare än tidigare iaf :tummenupp

Ser fram emot att gasa med er till sommarn!

Slänger såklart in en bild på "nyhojen" också :)

Aprilia_Mille.jpg
 

Lill-Erik

Depåkungen
Gick med
29 Sep 2008
Ort
Vindeln
Hoj
KTM 790 Adventure R, KTM 625 SXC
Välkommen tillbaka!

Ser ut att behöva en ordentlig rastning på bana den där skönheten :tummenupp

Vi ses!
 

Geordiboy

Ny medlem
Gick med
6 Oct 2012
Ort
Flarken
Hoj
2002 Ducati St4s
I am living just north of Umeå, been riding 23 yrs. English. Ride an ST4s now. Would like to come on club runs in the summer 2013. see you there.
: Thumb-decomposable
 

rogbo

Smygbusar när ingen ser...
Gick med
5 Jun 2008
Ort
Umeå
Hoj
07' FZ1SA 11' Z1000SX, 06' ZX10R, 15' S1000RR, -16' Thruxton R, -22´ Tiger Rally Pro, -22* Scrambler 1200XE, -01´TT600R
Absolutely Geordiboy, we're all betting on a long nice summer with plenty of riding, trackdays and runs to a coffe house somewhere. As I wrote in the other forum, feel free to visit us at the club, there's usually some kind of announcement on Facebook or in here when there's something brewing :fyllisar This coming saturday for instance!

/Roger
 
Last edited:

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
I december flyttar jag upp till Umeå (igen!) så senast till våren lär vi ses!
 

Syster-Tysk

Fullgasförespråkare.
Gick med
3 Jan 2008
Ort
Umeå
Hoj
KTM RC8R -11, BMW S1000RR -10 (såld), BMW HP2 Sport -08 (Skrotad -09), BMW R1200S -06 (Såld), Honda VFR 800 -06 (Såld)
Dags att joina Norra Europas... nä, världens..... bästa klubb... igen. ;-)
 

rogbo

Smygbusar när ingen ser...
Gick med
5 Jun 2008
Ort
Umeå
Hoj
07' FZ1SA 11' Z1000SX, 06' ZX10R, 15' S1000RR, -16' Thruxton R, -22´ Tiger Rally Pro, -22* Scrambler 1200XE, -01´TT600R
hehe, jag får chansen att välkomna dig först här också :tummenupp
 

iJvb

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2013
Ort
Skellefteå
Hoj
Bmw_F800S_07(såld), Triumph_Speed_triple12(såld), Suzuki_M1600_05(såld), Honda_VTR1000f_98(såld), Bmw_F700GS_15(såld), Triumph_Explorer1200_12(såld), Buell_XB12R_07,

sewerin

Braap
Gick med
30 Mar 2008
Ort
Umeå
Hoj
Superduke 990 -09
Hej grappar o tjejjor! Relativt nyflyttad till Umeå city, börjat plugga här i höstas, 23år gammal. Är ägare av en gammal KTM 660 SMC -04 som gillar att åka mycket på ett hjul i taget. Har en liten fundering dock, bor i ett studentområde med mindre bra ställen för förvaring av MC. Läste på hemsidan eran att man kan hyra mekplats för 300kr/mån, är dom fulla eller finns det plats?

MvH Robin
 

Lill-Erik

Depåkungen
Gick med
29 Sep 2008
Ort
Vindeln
Hoj
KTM 790 Adventure R, KTM 625 SXC
Tjenare!

Välkommen till stan :)

Tyvärr så är alla mekplatser och uppställningsplatser uthyrda nu. Det skulle va ifall nån har ett hörn över på sin ruta dom kan dela, men det måste nån med plats över svara på för jag har det inte.

Hoppas det löser sig för dig!

Ses på vägarna i sommar!

Hej grappar o tjejjor! Relativt nyflyttad till Umeå city, börjat plugga här i höstas, 23år gammal. Är ägare av en gammal KTM 660 SMC -04 som gillar att åka mycket på ett hjul i taget. Har en liten fundering dock, bor i ett studentområde med mindre bra ställen för förvaring av MC. Läste på hemsidan eran att man kan hyra mekplats för 300kr/mån, är dom fulla eller finns det plats?

MvH Robin
 

sewerin

Braap
Gick med
30 Mar 2008
Ort
Umeå
Hoj
Superduke 990 -09
Tjenare!

Välkommen till stan :)

Tyvärr så är alla mekplatser och uppställningsplatser uthyrda nu. Det skulle va ifall nån har ett hörn över på sin ruta dom kan dela, men det måste nån med plats över svara på för jag har det inte.

Hoppas det löser sig för dig!

Ses på vägarna i sommar!

Tack för svar! köper kanske ett kapellöverdrag annars o kör dubbla lås :). Det gör vi nog! :yoparty
 

Lill-Erik

Depåkungen
Gick med
29 Sep 2008
Ort
Vindeln
Hoj
KTM 790 Adventure R, KTM 625 SXC
Hade det inte varit för att jag har en ktm spridd i delar över hela garaget så hade jag nog kunna klämma in en till orange en över vintern :/

Har du inte tillgång till nåt cykelföråd där du kan styra in den?

Tack för svar! köper kanske ett kapellöverdrag annars o kör dubbla lås :). Det gör vi nog! :yoparty
 

sewerin

Braap
Gick med
30 Mar 2008
Ort
Umeå
Hoj
Superduke 990 -09
Hade det inte varit för att jag har en ktm spridd i delar över hela garaget så hade jag nog kunna klämma in en till orange en över vintern :/

Har du inte tillgång till nåt cykelföråd där du kan styra in den?

Frågade hyresvärden o tyvärr ser dom det som brandrisk, men har jag tur får jag ha den ute på gårdsområdet, den är ju inte större än en cykel i stort sett :p.
 

iJvb

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2013
Ort
Skellefteå
Hoj
Bmw_F800S_07(såld), Triumph_Speed_triple12(såld), Suzuki_M1600_05(såld), Honda_VTR1000f_98(såld), Bmw_F700GS_15(såld), Triumph_Explorer1200_12(såld), Buell_XB12R_07,
Hej grappar o tjejjor! Relativt nyflyttad till Umeå city, börjat plugga här i höstas, 23år gammal. Är ägare av en gammal KTM 660 SMC -04 som gillar att åka mycket på ett hjul i taget. Har en liten fundering dock, bor i ett studentområde med mindre bra ställen för förvaring av MC. Läste på hemsidan eran att man kan hyra mekplats för 300kr/mån, är dom fulla eller finns det plats?

MvH Robin

Hej jag kanske kan hjälpa till i alla fall ett tag.
hör utav dig isåfall.
 

sewerin

Braap
Gick med
30 Mar 2008
Ort
Umeå
Hoj
Superduke 990 -09
Hej jag kanske kan hjälpa till i alla fall ett tag.
hör utav dig isåfall.

Tack för erbjudandet! Kommer dock inte ta upp hojen förrän till april någon gång då det är lite skönare att köra 20mil med en motard. Får återkomma då det blir dags o se hur läget ser ut :).
 

Ouroboros

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Ducati 1198 -09. Yamaha R1-Touch Of Evil Edition
Ännu en motardian :wiggle
Försöker ni ta över världen eller? :ajjabajja

Hehe.. Välkommen, du lär passa in bland de andra åkapåetthjulitaget pojkarna :tummenupp

Mekrutorna på klubben är ganska totalt smetfulla nu. Men med lite tur kan du ju hitta nån/några att dela garage med.
 

sewerin

Braap
Gick med
30 Mar 2008
Ort
Umeå
Hoj
Superduke 990 -09
Ännu en motardian :wiggle
Försöker ni ta över världen eller? :ajjabajja

Hehe.. Välkommen, du lär passa in bland de andra åkapåetthjulitaget pojkarna :tummenupp

Mekrutorna på klubben är ganska totalt smetfulla nu. Men med lite tur kan du ju hitta nån/några att dela garage med.

Haha en dag i taget!
Tack tack, det löser sig alltid, trevligt att höra att det finns fler motardister här, fick åka själv sista 2 åren i hembyn :).
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top