Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mirran skrev:2609346Här kommer ytterligare ett färgsprakande bidrag på en krumm hoj..![]()
Haha..Fäljarna är ju oxå grymmadon_tomazo skrev:2609374Alltså, ljurturkos måste ju vara nr1 av alla detta föreslagna färger![]()
Det var GT750J, till Norge.fazerfun skrev:2608474Hmm...vilken har du sålt?
Åh vad ja saknar västkusten när du visar såna bilder, färjan över till Hanburg öToyman skrev:söndagsåka.
Teo skrev:2607976snorsnygg! gillar den vita faden i gärlarna och på arslet.
Dessa hojar kommer bli hårdvaluta när alla jeppar lackar dom svarta eller silver och sätter R1 bakdelar på eller gör strijtfajters av dom.
Låt neonpaletterna vara!![]()
DR-Zätare skrev:2606283Jag skulle lätt betala inträde till det garaget om det ingick lite torrbrytning och en anekdotstund i priset! Jag har inga problem med att visa min metantala obalans publikt och skulle förmodlige brista ut i glädjetårar när garageporten öppnas!
Toyman: Okej då, en 851 SP3 får väl räcka som kompensation för avsaknaden av en 916/996Den är ju egentligen rätt mycket coolare eftersom den inte är lika mainstream som 916/996 är. Vilken årsmodell är det på den? Det cirkulerar ju ett rykte om att Ducce faktiskt använde överblivna grejer från sina race-hojar i de sista årsmodellerna av SP-versionerna av 851/888 för att rensa hyllorna inför ankomsten av 916. Skulle vara kul att höra av någon som faktiskt äger en sådan hoj om vilka erfarenheter de har av det.
I väntan på en 916 tycker jag att du ska lacka en uppsättning kraschkåpor till din 851:a som en replika av Ducati Police eller vad de nu hette som härjade i början av 90-talet![]()
Vilken effekt det är i hojarna spelar ju egentligen ingen roll, det är nästan coolt att de inte har så mycket effekt. RC45:an är ju svårt överviktig och har mindre effekt än 916 och ändå är den så otroligt cool. R7:an likaså. Vilka hojar!
EDIT: Vänta nu, är det en OW01:a som står där i skymundan bakom R7:an och YZF:en?? Mumma!
SvRider skrev:2611658Tycker att min Blade -99 visar att Honda fortfarande har liknande smak...
View attachment 171169
Toyman skrev:2611640![]()
851an är en 91a, har själv observerat på bilder och i tidningar/böcker att alla dessa 851/888 ofta har bakbromsen i 2 utförande.
Ducati Police är en häftig race-design.
OW01 är inte tänkt att stå längst bak, det är en maskin byggd med race-tolerancer och om den körs flitigt för man räkna med ett stort servicekonto.
Den får rulla några mil imellanåt när länsman inte är vaken och man äger hela vägen.![]()
![]()
![]()
hållundan skrev:2611781![]()
Teo skrev:2604738Jag har fått en närmast fetishistisk förkärlek till tidiga 90-talshojar. designspråket hat total avsaknad av prettoinput. Det är bara hawaifärger rakt igenom. Jag måste nog har en eller ett par så´nna här bara för att ha dom!
... ja de eller att Honda är några år efter...SvRider skrev:2611658Tycker att min Blade -99 visar att Honda fortfarande har liknande smak...
View attachment 171169
Mögel skrev:2604855Rgv är ju helt klart värdens snyggaste 125a...![]()
lorkan skrev:2635119Är du inte lite orättvis mot tex den här då? Visserligen inte 90tal men du sa världens snyggaste 125..
http://www.blocket.se/vi/10173775.htm?ca=23_7_s
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning