Jag är kär i 90-talet!

En till

Här kommer en liten orange "goding" glidande
och vill oxå va mä !:)

Bifogat

• HazzeGirlz.jpg
    HazzeGirlz.jpg
    101.5 KB · Visningar: 113
Hans R1100S skrev:
2635195 Här kommer en liten orange "goding" glidande
och vill oxå va mä !:)

Nu är du i fel tråd va? Tror Jag såg en tråd om senapsgula tourers nå´nstans. Låååångt ifrån hawai och pinacolada det där.

Måste lägga till mitt bidrag.. Första kommentaren från en av tjejkompisarna
"Fan va coolt! du har ju köpt en rosa hoj!!!"

cbr1.JPG

Mögel skrev:
2635186 Knappast rgv är överlägsen.. :yoparty Dock hade jag inte råd med en sån när jag va 16år så jag fick nöja mig med en rg... :(

Ajajaj. :D Vi kan ju hoppas att du var 16 för typ 17 år sen så var du nog rätt fräck med din RG ändå. ;)

Ni har glömmt 90 tals hojjen som inledde en ny era inom sporthojs segmentet, nämnligen min:2cool

Bifogat

• DSC00287.JPG
    DSC00287.JPG
    111.9 KB · Visningar: 192
lorkan skrev:
2636833 Ajajaj. :D Vi kan ju hoppas att du var 16 för typ 17 år sen så var du nog rätt fräck med din RG ändå. ;)

:D 17 år sen? Hur gammal tror du ja är. :skrämd Fast det är klart alla kompisar åkte ju runt på sina honda mt5 så jag va ju kung i stan. :tummenupp

Hojboj skrev:
2636821 Måste lägga till mitt bidrag.. Första kommentaren från en av tjejkompisarna
"Fan va coolt! du har ju köpt en rosa hoj!!!"

View attachment 172919
tyckert nog mon ligger lite närmare det rosa om det är någon tröst... det är iaf inget skryt från min sida.
Funderar dock på att måla om den i vinter:rolleyes:

Chii skrev:
2636863 Ni har glömmt 90 tals hojjen som inledde en ny era inom sporthojs segmentet, nämnligen min:2cool

:va Tlr hade väll mera blingbling än vad din hade samma år :tuttar :tungan
klart en av dom häftigaste 90 talarna!

Suzuki rgv var väll en av dom mest hysteriska då den kom ut, bild på en VJ22B

Bifogat

• 2006_08_29_bikepics-667453-800.jpg
    2006_08_29_bikepics-667453-800.jpg
    90.2 KB · Visningar: 132
  • Copy_of_DSCF0821.JPG
    Copy_of_DSCF0821.JPG
    87.1 KB · Visningar: 172
hej polare

Teo skrev:
2636293 Nu är du i fel tråd va? Tror Jag såg en tråd om senapsgula tourers nå´nstans. Låååångt ifrån hawai och pinacolada det där.

Ja,jag ville bara se vad jag skulle få för svar.
Kul och retas lite he he.:tummenupp

Annars har vi ju en ganska cool 125a, Honda NSR Jubileumsmodellen, 1992
mc-honda-92-nsr125r-svartmintrosa.gif

Min fösrta hoj hade ganska skumma färger kul att det finns någon som gillar det!:yoparty

Bifogat

• 12115_0_1_2_af1%20125%20sintesi%20replica_Image%20credits%20-%20Fabiopeck.jpg
    12115_0_1_2_af1%20125%20sintesi%20replica_Image%20credits%20-%20Fabiopeck.jpg
    30 KB · Visningar: 106
fan ingen som lägger upp bild på drömhojen från när man var liten! En grön ninja med LILA fälgar!:D
Fan vad man ville ha en sån när man blev "stor"

Mjölnaren75 skrev:
2638102 Just de där nya röda r1 orna är fan inte roliga:huvet

Eller hur! snygg färg kanske men i så fall på en gubbJaguar med brun skinnklädsel och träinredning. Inte på en sssssporthoj.

Mögel skrev:
2637353 :D 17 år sen? Hur gammal tror du ja är. :skrämd Fast det är klart alla kompisar åkte ju runt på sina honda mt5 så jag va ju kung i stan. :tummenupp

Nej det var det jag tänkte, att du inte var så gammal. Vilken tur du hade då. :tummenupp :D

94:a verkar ha varit ett färgglatt år hos Honda...en snabb koll på bikepics.com så får man upp ett brett spektrum av färgglada hojar.

Last edited:
Hawai, har de fina mc-vägar där?

Teo skrev:
2604738 Jag har fått en närmast fetishistisk förkärlek till tidiga 90-talshojar. designspråket hat total avsaknad av prettoinput. Det är bara hawaifärger rakt igenom. Jag måste nog har en eller ett par så´nna här bara för att ha dom!

:) Tidigt 90-tal, som en ferrari, exclusivt skrikigt RÖD med mycket kolfiber och kolla kåpglaset. En sådan vill jag ha.
men dessa sitter väl oljesheikerna på, idag troligtsvis samma pris som när de var nya. A LOT OF MONEY:huvet

Bifogat

• IMG_0383 m.jpg
    IMG_0383 m.jpg
    137.2 KB · Visningar: 245
Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT