Jag är Judas

Iceman1975 skrev:
Om du för en gångskull läser HELA tråden INNAN du frågar så kanske du svart finner...
Sen slå på MSN så jag kan vara dryg där istället!! :hej

det är ju du NICKE som inte är inne på msn: :whip :whip :whip

Ja, sådär nu har jag också ollat den.

Bara så ingen annan tar samma ställe så körde jag ner den i nyckelhålet (ja den är jätte liten) sen drog jag en stor en runt hela bakfälgen.

Även jag är avis.

//Fredda ;)

Hightuned skrev:
Får mig att känna mig som en gnidpung som aldrig köpet en ny hoj utasn låtit andra ta smällen av värdeminskningen!. :rodnar

Jupp, huvet på spiken. Snålsosse.

Grattis grattis! Det blir många timmar "torrkörning" i garaget innan våren nu då. :D

Last edited:
Schysst köp! Men det lär ju svida lite att inte kunna leka så mycket med den nu förrens i vår? :tummenupp

Jag har kört några mil idag, och varje meter är fantastisk!. Tyvärr var det väl den enda turen med honom i år. Har inte fattad det riktig än att jag har en Gixxer 1000 med 125 mil på mätaren i garaget. Ska lägga upp några bilder när jag har förminskat dem.

OLJEKYLD GSXR skrev:
Jag har kört några mil idag, och varje meter är fantastisk!. Tyvärr var det väl den enda turen med honom i år. Har inte fattad det riktig än att jag har en Gixxer 1000 med 125 mil på mätaren i garaget. Ska lägga upp några bilder när jag har förminskat dem.
Misstänker att du redan byggt fajjter av gamla hojen? ;)

Själv är jag alldeles gränslöst nöjd med att Per köpt en Gixxer 1000. Då blev det ju en Gixxer 1195 över till mig! Den är så här rolig att köra: :banana

Skyll dig själv, Per! Hojen jag kör låter mer än den du kör!!!

Macho Woman skrev:
Själv är jag alldeles gränslöst nöjd med att Per köpt en Gixxer 1000. Då blev det ju en Gixxer 1195 över till mig! Den är så här rolig att köra: :banana
Köp den vettja :tummenupp

Om miss Woman ska fräsa runt på den Oljekylds ex-kärlek så blir det väl en rejs-400 ledig och okörd. Får man låna :confused: :hej

Macho Woman skrev:

Skyll dig själv, Per! Hojen jag kör låter mer än den du kör!!!

Det är svårt att INTE låta mer än Per's Gixxer 1000. :rolleyes:

Caffe skrev:
Om miss Woman ska fräsa runt på den Oljekylds ex-kärlek så blir det väl en rejs-400 ledig och okörd. Får man låna :confused: :hej

Gick din bmw i graven när du krashade?. Iosf kan du ju inte gå från 1100 till 400cc det är ju mot naturens lagar!.

Hightuned skrev:
Gick din bmw i graven när du krashade?. Iosf kan du ju inte gå från 1100 till 400cc det är ju mot naturens lagar!.

inget fel på 400cc.
Hellre det än än 125 :crash

750RR

Nyheter

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil