Iceman1975 skrev:Om du för en gångskull läser HELA tråden INNAN du frågar så kanske du svart finner...
Sen slå på MSN så jag kan vara dryg där istället!!![]()
det är ju du NICKE som inte är inne på msn:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Iceman1975 skrev:Om du för en gångskull läser HELA tråden INNAN du frågar så kanske du svart finner...
Sen slå på MSN så jag kan vara dryg där istället!!![]()

Goines skrev:Grattis Oljerykarn! Väkommen i gänget 'Viharhojarnyareän2år'.

Hightuned skrev:Får mig att känna mig som en gnidpung som aldrig köpet en ny hoj utasn låtit andra ta smällen av värdeminskningen!.![]()
John Holmes skrev:Jupp, huvet på spiken. Snålsosse.
EBS skrev:Säger han som inte ens har nån hoj....![]()
![]()
John Holmes skrev:Javaddårå? Det är ju vinter![]()
Misstänker att du redan byggt fajjter av gamla hojen?OLJEKYLD GSXR skrev:Jag har kört några mil idag, och varje meter är fantastisk!. Tyvärr var det väl den enda turen med honom i år. Har inte fattad det riktig än att jag har en Gixxer 1000 med 125 mil på mätaren i garaget. Ska lägga upp några bilder när jag har förminskat dem.
Köp den vettjaMacho Woman skrev:Själv är jag alldeles gränslöst nöjd med att Per köpt en Gixxer 1000. Då blev det ju en Gixxer 1195 över till mig! Den är så här rolig att köra:![]()
Macho Woman skrev:Själv är jag alldeles gränslöst nöjd med att Per köpt en Gixxer 1000. Då blev det ju en Gixxer 1195 över till mig! Den är så här rolig att köra:![]()
Skyll dig själv, Per! Hojen jag kör låter mer än den du kör!!!
Caffe skrev:Om miss Woman ska fräsa runt på den Oljekylds ex-kärlek så blir det väl en rejs-400 ledig och okörd. Får man låna![]()
![]()
Hightuned skrev:Gick din bmw i graven när du krashade?. Iosf kan du ju inte gå från 1100 till 400cc det är ju mot naturens lagar!.
|
Öhlins, som under många år ... |
|
|
|
Bridgestone lanserar nytt sportdäck
Bridgestone har presenterat... |
|
|
Ny Suzuki-importör
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|