Jag är hungrig, vad göra?

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
Ta en apelsin och tagga ner lite, vetja.

Tur för dig att jag är mätt, när jag skrev förra inlägget var jag hungrig men nu skulle det vara rätt gott med en apelsin.

Det är en extremt viktig kunskap om killar att man inte ska börja snacka frukt om dom är hungriga. Tänk vad många gräl och utskällningar jag har besparat dig nu när jag delgett dig den här viktiga informationen.
Att säga åt en hungrig kille att ta en frukt är som att peta en grizzly björn i röven med en pinne, det uppskattas inte.
Det är inte alla som tycker om bananer lika mycket som du verkar göra. :tungan

3127987 Vaddå för dressing..hur får man plats med någonting mer på en korv efter att man har smetat på räksallad, gurkmajjo och rostad lök...:haha (men det lät gott :nicka)
Drivers dogg eller vad den heter på shell, Stark senap är ett måste sen beror det på hur man känner sig men vitlök knullar sig i munn.

Tur för dig att jag är mätt, när jag skrev förra inlägget var jag hungrig men nu skulle det vara rätt gott med en apelsin.

Det är en extremt viktig kunskap om killar att man inte ska börja snacka frukt om dom är hungriga. Tänk vad många gräl och utskällningar jag har besparat dig nu när jag delgett dig den här viktiga informationen.
Att säga åt en hungrig kille att ta en frukt är som att peta en grizzly björn i röven med en pinne, det uppskattas inte.
Det är inte alla som tycker om bananer lika mycket som du verkar göra. :tungan

Min erfarenhet av killar och frukt är en helt annan. :brynad

Frukt? Yoghurt? Knapra på en morot?

ankan är nyttigast på SH :lol

Att säga åt en hungrig kille att ta en frukt

det funkar men av någon gammal vana så är det inte det först man tänker på

Min erfarenhet av killar och frukt är en helt annan. :brynad

säger hon som har meloner under tröjan :brynad

(fast bara fre och lör):tummenupp

det är ett stort plus ändå

Last edited:
Finns det nåt stad där pizzerior har nattöppet?
Här i min lilla ort har ett av kebabställena öppet lördagar fram till 04, de har pizza, hamburgare, kebab, sallader å säkert nått mer.
Jäkligt bra för å vara en sån liten ort :)

Jag äter bananer nästan jämt! Eller äpplen, nektariner..eller vad som nu kan ligga tillgängligt.

Det funkar otroligt bra när jag är hungrig. Jag tar gärna en frukt då.

Öronproppar. Pressa ihop dem först, svälj, sen expanderar dem i magen. Jag tror Billsom är bäst. Nya eller begagnade, beror på vilken smak du gillar mest.
:tummenupp

Last edited:
Jag e också hungrig. Blev en flaska vatten. Nu mår jag mest illa. Vad göra? :confused:

Tror inte det, och jag förstår inte varför. :va
Fan va gött att dra i sig en kebabpizza efter en krogrunda istället för den sedvanliga hamburgaren.

I Jönköping finns det en pizzeria som heter Evergreen som är öppen till 03.00 på fredagar och lördagar. Och Jönköping är typ Sveriges pizzeriatätaste stad - här har vi världens godaste pizzor... kom och prova:D:D

*/ ?>
Back