Jag är hungrig, vad göra?

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date

FreddaGädda

Guest
Eller rättare sagt, magen kurrar inte, men blodsockret börjar gå ner och kroppen drar ihop en lögn om att den är hungrig.

Nu ser jag två alternativ:

1. Inte äta - Och vara grinig som en jälla unge på grund av lågt blodsocker.
2. Äta - Men vad?

Vad fan äter man mitt i natten när man inte kan steka eller koka nåt på grund av sovande människor under samma tak?
Macka är uteslutet. Jag äter inte bröd om det går att undvika. För dålig näring, lixxåm.

:va

Sova hungrig och grinig funkar inte...
Åk till macken och köp dig en korv med räksallad, grukmajonäs rostad lök och dressing.

1. Gå till kylskåpet.
2. Ta fram senap och ketchup.
3. Spritsa på fingret.
4. Sug av.

Blunda och föreställ dig en grillad med bröd.

5. Gå till badrumsskåpet och ta fram plåster.

Vet hur det är. Personligen älskar jag nattmat.. Tänk en fet dagobert-macka som avnjutes i sängen kl 01.30.. mmm... helst då i kombination med ett glas juice och kanske något snask också.. Sover så mycket bättre sen..

Ehh.. vad du ska göra? ingen aning faktiskt. Sova..? :D

Jag skulle dock ätit! Springa till mojen känns inte som något alternativ. På natten ska det vara quick'n'dirty!

Vet hur det är. Personligen älskar jag nattmat.. Tänk en fet dagobert-macka som avnjutes i sängen kl 01.30.. mmm... helst då i kombination med ett glas juice och kanske något snask också.. Sover så mycket bättre sen..

Ehh.. vad du ska göra? ingen aning faktiskt. Sova..? :D

Jag skulle dock ätit! Springa till mojen känns inte som något alternativ. På natten ska det vara quick'n'dirty!

Hehe jag ska precis gå ut i köket och pula ihop århundradets dagobert-skapelse! Fan vad fint de ska bli. Å snygg ska den bli oxå! :tuttar

Göra mackor, koka nudlar, micra billyz.
Åka te statoil köpa french hotdog med Vitlök o chilidressing.

Vadå för dålig näring i bröd? Nu har du trillat dit på något skitprogram på 3:an eller artikel i aftonbladet.
Det är inget fel på bröd, se till att det är någorlunda grovt bara. Inte franska.
Sen hänger nyttigheten på vad du lägger på.
En stekt kycklingfile hade jag på härom dagen, köttbullar, kassler tomat gurka sallad, keso å skinka å tomat.
Ägg å bäjkon. Mums

Snacka inte skit om mackor då blir jag gramse! :mad:

Frukt? Yoghurt? Knapra på en morot?

Om jag är hungrig å nån säger åt mig att ta en frukt då blir jag mordisk. :mad:

Vilken djävla förolämpning!

Last edited:
3127987 Vaddå för dressing..hur får man plats med någonting mer på en korv efter att man har smetat på räksallad, gurkmajjo och rostad lök...:haha (men det lät gott :nicka)
Det går! Jag har jobbat på statoil alldeles för mycket i mina dagar! Jag har gjort korv med bröd som hade så mycket gegga på att de fick ta korven i en servett på sidan om.. :mattias :rolleyes: :yoparty

Tror inte det, och jag förstår inte varför. :va
Fan va gött att dra i sig en kebabpizza efter en krogrunda istället för den sedvanliga hamburgaren.

Klart det finns det, finns ett par i Helsingborg som man brukar rangla bort till mitt i natten, finns även ett par gatukök öppna! Helt suveränt! :tummenupp

(Dock kan ju inte kvalitén på maten garanteras eftersom man oftast är sur i buken på morgonen efter. Självklart är det inte spriten det är fel på då!)

*/ ?>
Back