Jag är dum i huvudet...

De få perfekta tjejer som finns är ju alltid upptagna eftersom annars hade de ju inte varit perfekta utan en kille i sitt liv så resterande slagg som finns kvar får man välja en som man någorlunda kommer överens med. Trist men sant i grund&botten. Undantag måste finnas dock.
Äh, satsa på den perfekta tjejen du.
Allt du behöver göra är att övertyga henne om att du är ett bättre kap än den odugliga kille hon har just nu.

Själv har jag alltid sista ordet i en diskussion/dispyt, FÖRLÅT

Själv har jag alltid sista ordet i en diskussion/dispyt, FÖRLÅT
Då är du en vinnare när kosskriget drar igång, har du tur så tror hon att hon vunnit och då får du kanske ligga.

Prova annars att tatuera in ordet förlåt i din panna, då slipper du diskutera, det räcker det med att peka på huvudet.

Då är du en vinnare när kosskriget drar igång, har du tur så tror hon att hon vunnit och då får du kanske ligga.

Prova annars att tatuera in ordet förlåt i din panna, då slipper du diskutera, det räcker det med att peka på huvudet.

Skulle kanske testat det, man spar ju på rösten om inget annat :hihi och säger man inget har man ju ingenting sagt

Det finns ett samband mellan när barnaga upphörde så sjönk betygssnitten i landet allt eftersom.
Idag springer de ju runt som vildar utan att veta ett skit om nånting och största idolen är en gangsterkung med nåt erkänt gäng.

Det blir bara värre - inför barnaga :)

Usch, vad händer härnäst, ilegalisering av kvinnoaga?

Den agan biter inte på mig i alla fall. :rolleyes:

Vägra räta in mig nåt jävla brudled där man ska vara ett smidigt uppvisningsobjekt.

Att ventliera sina åsikter är intressant. Att alltid hålla med om andras åsikter är tecken på svag/dålig självkänsla.

Och det finns tyvärr många som lider av det.

//M

Här har ni ett tydligt exempel på ett kvinntimmer som inte har fått sitt rdi prylning. :mattias

Ansluter mig härmed till dom som är dumma i huvet.

:utsatt

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...