Itacha75
V.I.F. min älskade vän Norton
Nej, den krävs för att du ska stå ut!![]()
Då var inte Tysklandsresan helt förgäves då, skål!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nej, den krävs för att du ska stå ut!![]()

Prexis så enkelt är det, du ska fatta vad hon menar när hon inte säger något.Gäller bara att ta en snabbkurs i tankeläsning så blir allt bra![]()
Äh, satsa på den perfekta tjejen du.De få perfekta tjejer som finns är ju alltid upptagna eftersom annars hade de ju inte varit perfekta utan en kille i sitt liv så resterande slagg som finns kvar får man välja en som man någorlunda kommer överens med. Trist men sant i grund&botten. Undantag måste finnas dock.
Då är du en vinnare när kosskriget drar igång, har du tur så tror hon att hon vunnit och då får du kanske ligga.Själv har jag alltid sista ordet i en diskussion/dispyt, FÖRLÅT
Då är du en vinnare när kosskriget drar igång, har du tur så tror hon att hon vunnit och då får du kanske ligga.
Prova annars att tatuera in ordet förlåt i din panna, då slipper du diskutera, det räcker det med att peka på huvudet.
och säger man inget har man ju ingenting sagtDet finns ett samband mellan när barnaga upphörde så sjönk betygssnitten i landet allt eftersom.
Idag springer de ju runt som vildar utan att veta ett skit om nånting och största idolen är en gangsterkung med nåt erkänt gäng.
Det blir bara värre - inför barnaga![]()
Den agan biter inte på mig i alla fall.
Vägra räta in mig nåt jävla brudled där man ska vara ett smidigt uppvisningsobjekt.
Att ventliera sina åsikter är intressant. Att alltid hålla med om andras åsikter är tecken på svag/dålig självkänsla.
Och det finns tyvärr många som lider av det.
//M

Usch, vad händer härnäst, ilegalisering av kvinnoaga?
upplysning. är rätt säker på att det redan är olagligt. sorry to brake the bad news for you.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |