Jag älskar att nysa...

• Thread starter Thread starter Kay
  • Start date Start date

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Sitter o pillar mig i näsan med en penna tills jag nyser. Tror jag nyst 10ggr nu, ögonen rinner och jag e rätt snorig i näsan. Nu blir nysningarna helt förlamande och låter "Ptschyyyyaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh" lite som en drog, som utlöser en mental orgasm. Fler som håller på såhär ibland? :3freak

o kära nån, tror vi har en vinnare här. Iofs kan jag rapa rättså mycket o säga "ursäkta" utan att egentligen mena det.

Kay skrev:
Sitter o pillar mig i näsan med en penna tills jag nyser. Tror jag nyst 10ggr nu, ögonen rinner och jag e rätt snorig i näsan. Nu blir nysningarna helt förlamande och låter "Ptschyyyyaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh" lite som en drog, som utlöser en mental orgasm. Fler som håller på såhär ibland? :3freak

Får inte nysa genom näsan :( så mina nysningar är inte så sköna som dem var förr. Men visst är det skönt att nysa :)

Therudeboy skrev:
Får inte nysa genom näsan :( så mina nysningar är inte så sköna som dem var förr. Men visst är det skönt att nysa :)

Hmm...hur nyser man när man INTE nyser genom näsan? :va

Kay skrev:

Oki...men för mej blir det automatiskt att jag nyser genom näsan lite även om jag host-nyser! Well, well...jag har väl inte rätt teknik helt enkelt!?:)

Nu e jag nog inne på min 20e gång, och nu låter jag inte nysningarna gå igenom, jag håller inne nysningarna nu, så ploppar ögonen till på nåt sätt. Sjukt skönt.

Sitter o pillar mig i näsan med en penna tills jag nyser. Tror jag nyst 10ggr nu, ögonen rinner och jag e rätt snorig i näsan. Nu blir nysningarna helt förlamande och låter "Ptschyyyyaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh" lite som en drog, som utlöser en mental orgasm. Fler som håller på såhär ibland?

Speciellt när jag sitter och pluggar kan pennar råka hitta dit av någon anledning- det är en lustig/mysig känsla att nysa. Men sen är jag ju lite knäpp.

Om man hela tiden tappar med ett finger på en katt så nyser den till slut...kanske funkar på en människonäsa med så slipper man ödsla pennor? :gnissla

Ok nie rätt sjuka, men en konstig grej jag upptäckte i veckan var att när man poka i örat me sån där petare så blev man typ irriterad i strupen av någon konstig anledning så man börja torrhosta.

Villee skrev:
Ok nie rätt sjuka, men en konstig grej jag upptäckte i veckan var att när man poka i örat me sån där petare så blev man typ irriterad i strupen av någon konstig anledning så man börja torrhosta.

Vem är sjuk? :D

Villee skrev:

Aldrig funderat på att öron/näsa/hals är "ihop"

Kay skrev:
Nu e jag nog inne på min 20e gång, och nu låter jag inte nysningarna gå igenom, jag håller inne nysningarna nu, så ploppar ögonen till på nåt sätt. Sjukt skönt.

Akta så att inte lungorna spricker som min mormor skulle ha sagt :rolleyes:

Och du, jag är nog inte ensam om att kunna offra en hel del för att skänka pollenallergin till dig/er, då skulle ni få nysa hur mycket ni bara ville, och ännu mer! :tummenupp

Fan det här var den dummaste tråden på länge.. jag hatar min känsliga näsa ju :fatta!

Edit: Villee, det där har jag oxå varit med om.. :3freak :rofl

Kay skrev:
:rofl :rofl :rofl :rofl
Ja fy faan... Har man tråkigt på jobbet så vet man var man blir road i alla fall :hihi

Tack !!

Skönt att man kan underhålla med sina innersta hemligheter.
Kan informera om att jag slutade nån halvtimme men har börjat nu igen. Återkommer med resultat. Nu medans jag skriver kommer jag på att jag sitter med pennan i munnen. :3freak

Kay skrev:
Hahahahahaha... Kay, nu går du och lägger dig :rofl :rofl :rofl
MVH

// Herr host-nysare

Back