Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ninjaboy skrev:Coolt! Han är ju faktiskt en av mycket få som upprepade gånger slagit skomakaren. Han är en riktig racer, ungefär som Montoya som vågar köra om annat än i depån. Hoppas han får kontrakt med en slagkraftig bil, typ Renault eller BAR. Ingen mening att han ska slösa tid i ett hopplöst team igen som han gjorde med BAR.
Jo, det har gått upp för mig. Det var därför jag skrev att han slösade sin tid där förut men att det skulle vara ett slagkraftigt team att vara med i nu.McB skrev:Det har aldrig gått upp för dig att BAR har gått uppåt sedan Villeneuve slutade där? All skit han spydde ur sig där hjälpte nog inte att förbättra stämningen direkt.
Hehe, tja då är väl Schumi ännu mer föredetting, han kunde ju inte ens köra ifrån Ville på ett schysst sätt utan var tvungen att ramma honom som han gjorde med Damon Hill tidigare. Det var väl den säsongen skomakaren inte syns i några resultatlistor eftersom han blev struken från hela säsongen. Jag tror inte Ville har några problem att vara topp-5 i en konkurrenskraftig bil.McB skrev:Villeneuve är en föredetting som inte har i F1 att göra.
VArför Eje är kär i han är ju pga att Eje, Jacques & Mika Salo körde till sammans i Japan. Dom 3 var mkt goda vännerGibsonSG skrev:Vilken tur för Eje då! Han är ju för fan kär i Jacques, så då kan han sitta och hylla honom på söndagseftermiddagarna precis som förr i tiden...
Men va fan Jacques rockar, tillbaka med honom![]()
Kan det inte var så att sista året Jacques körde för BAR så värvade BAR en av dom bättre Aerodynamikerna i F1 Geoff Willis. Så Geoff han ju inte göra så mkt med -03:ans BAR bil förrens sista loppet i Japan.McB skrev:Det har aldrig gått upp för dig att BAR har gått uppåt sedan Villeneuve slutade där? All skit han spydde ur sig där hjälpte nog inte att förbättra stämningen direkt.
Villeneuve är en föredetting som inte har i F1 att göra.
Ninjaboy skrev:Jo, det har gått upp för mig. Det var därför jag skrev att han slösade sin tid där förut men att det skulle vara ett slagkraftigt team att vara med i nu.
Hehe, tja då är väl Schumi ännu mer föredetting, han kunde ju inte ens köra ifrån Ville på ett schysst sätt utan var tvungen att ramma honom som han gjorde med Damon Hill tidigare. Det var väl den säsongen skomakaren inte syns i några resultatlistor eftersom han blev struken från hela säsongen. Jag tror inte Ville har några problem att vara topp-5 i en konkurrenskraftig bil.
För övrigt hade det varit mycket trevligare om du skrivit något i stil med att du tycker någon annan ska få chansen p g a någon anledning. Varför hela tiden detta nedrackande utan ett uns positivt? Trist...
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |