Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vilket han snart har, 200 miljoner om året hos Toyota.Ninjaboy skrev:Du som brukar klaga på Biaggi, jag tycker Ralf är hans motsvarighet i F1 i så fall. Killen tror att han är lika meriterad som brorsan och ska ha betalt därefter...![]()
Han kanske bara vill köra en F1 bil igen, och vem fan skulle inte vilja detNinjaboy skrev:Sauber suger...vad är meningen att komma tillbaka när man är multimiljonär redan? Måste väl vara att bevisa att man fortfarande kan vinna och det kan han ju glömma om han kör Sauber.
Fortsätter med trevliga positiva inlägg märker jag. Fattas bara Valmers nu så blir det riktigt "trevligt"...McB skrev:Sauber... Ja, där kan han harva runt bäst han vill utan att vara i vägen när han varvas av de röda bilarna. Erfarenhet på det området har han i alla fall, om man nu ska ge något beröm.
valmers skrev:Vilket han snart har, 200 miljoner om året hos Toyota.
Ralf är en tuff F1-chaufför, Biaggi är en liten mes med stort Regaine-behov.
Ninjaboy skrev:Fortsätter med trevliga positiva inlägg märker jag. Fattas bara Valmers nu så blir det riktigt "trevligt"...![]()
Kan inte ni starta någon tråd med bara klagan så kan jag undvika att besöka den. Det är lite svårt nu när ni hoppar in i alla trådar med era negativa inlägg.
Goodstuff skrev:McB är en dokumenterad gnällröv, likaså valmers.
Om detta uppfattas som gnäll eller ej det skiter jag i.
Ninjaboy skrev:Och ignore-funktionen fungerar inte heller eftersom han tydligen är moderator så det är bara att härda ut...
Goodstuff skrev:McB är en dokumenterad gnällröv, likaså valmers.
Om detta uppfattas som gnäll eller ej det skiter jag i.
McB skrev:Det är kul att gnälla. Ibland. Jag funderar på att sluta med det, eftersom jag numera är glad för det mesta, och egentligen inte behöver gnälla.
Ska jag lägga upp en poll om det?
Goodstuff skrev:Det har varit lite få pollar på sistone så varför inte?![]()
McB skrev:Aj fan, fungerar det så? Häftigt!![]()
Ninjaboy skrev:Jag trodde det var det du menade med diplomatisk immunitet.![]()
Nja, försäljning av trafikförsäkrad/kraschad CBR sätter den 1000-lappen i ett annat perspektiv.Goodstuff skrev:Din satsade 1000-lapp på Ralf som världsmästare får väl anses vara en av dina sämre investeringar i år.![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |