Jacques Villeneuve test kör för Renault F1 Onsdag & Torsdag

Toyota väntas i morgon tillkännage att man kontrakterat Trulli för nästa säsong. Jarno Trulli och Ralf Schumacher som teamkompisar, coolt!

Du som brukar klaga på Biaggi, jag tycker Ralf är hans motsvarighet i F1 i så fall. Killen tror att han är lika meriterad som brorsan och ska ha betalt därefter... :rolleyes:

Ninjaboy skrev:
Du som brukar klaga på Biaggi, jag tycker Ralf är hans motsvarighet i F1 i så fall. Killen tror att han är lika meriterad som brorsan och ska ha betalt därefter... :rolleyes:
Vilket han snart har, 200 miljoner om året hos Toyota.

Ralf är en tuff F1-chaufför, Biaggi är en liten mes med stort Regaine-behov.

Ninjaboy skrev:
Sauber suger... :tungan vad är meningen att komma tillbaka när man är multimiljonär redan? Måste väl vara att bevisa att man fortfarande kan vinna och det kan han ju glömma om han kör Sauber.
Han kanske bara vill köra en F1 bil igen, och vem fan skulle inte vilja det :yoparty :yoparty :yoparty visst Sauber kanske inte hör till toppstallen, men dom ligger divisionen efter i varjefall, det finns ju värre stall att köra för (tänker på ett stall som har svarta bilar & kör med ett chassi från -00)

Vi får väl se vad som händer med Sauber, dom har ju nyss byggt klart sin vindtunnel som mankan köra bilar i skala 1:1. Hörde nå rykten om att Sauber stallet skullef å lite Mercedes bussar/långtradare om dom skulle få låna deras toppmoderna vindtunnel. Dom fick ju ett X antal bussar/långtradare + pengar när McLaren tog Kimi ifrån dom.

Jajaj, det är ju fett :yoparty :yoparty att JV är med igen nu, det är huvudsaken

Ja, Ville är min favorit efter Senna så jag är också glad att han är tillbaka. Kan bara hoppas att Sauber går uppåt. Det skulle vara trist att se honom 10-15 igen.

Väldigt vad alla ska ta upp Schumis gamla meriter när man gnäller på någon annan förare. Visst, det Schumi gjorde mot Villeneuve och Hill under hans tidiga år i F1 var inget snyggt, men å andra sidan, vem av förarna har inte gjort fula saker någon gång? Schumi har mognat, och han är nu mycket respekterad i depån, av alla förare.

Och när det rör Villeneuve så vidhåller jag att han är en föredetting. Även om BAR som team är mycket bättre i dagsläget än vad det var när Jaques körde där, så skulle han nog inte göra så mycket bättre ifrån sig nu än då. Det var hans gnäll som fick BAR-teamet att sluta kämpa.

Paralellen Jaques Villeneuve - Kenny Roberts Jr känns väldigt nära att ta till... Ett team med stora resurser och en gnällig förare som är van vid att få allt serverat på silverfat kan inte lyckas, eftersom teamsammansättningen var fel från början, och föraren inte vill samarbeta, utan tycker att allt är teamets fel. BAR byggdes kring Jaques Villeneuve, men när han stack och de fick bygga om allt kring Jenson Button, då blev det fart på prylarna.

Sauber... Ja, där kan han harva runt bäst han vill utan att vara i vägen när han varvas av de röda bilarna. Erfarenhet på det området har han i alla fall, om man nu ska ge något beröm.

McB skrev:
Sauber... Ja, där kan han harva runt bäst han vill utan att vara i vägen när han varvas av de röda bilarna. Erfarenhet på det området har han i alla fall, om man nu ska ge något beröm.
Fortsätter med trevliga positiva inlägg märker jag. Fattas bara Valmers nu så blir det riktigt "trevligt"... :rolleyes:

Kan inte ni starta någon tråd med bara klagan så kan jag undvika att besöka den. Det är lite svårt nu när ni hoppar in i alla trådar med era negativa inlägg.

valmers skrev:
Vilket han snart har, 200 miljoner om året hos Toyota.

Ralf är en tuff F1-chaufför, Biaggi är en liten mes med stort Regaine-behov.

Din satsade 1000-lapp på Ralf som världsmästare får väl anses vara en av dina sämre investeringar i år. :tungan

Ninjaboy skrev:
Fortsätter med trevliga positiva inlägg märker jag. Fattas bara Valmers nu så blir det riktigt "trevligt"... :rolleyes:

Kan inte ni starta någon tråd med bara klagan så kan jag undvika att besöka den. Det är lite svårt nu när ni hoppar in i alla trådar med era negativa inlägg.

Alla har väl rätt att framföra sina åsikter? Min åsikt är att Jaques är en föredetting, och det står jag för. Huruvida det uppfattas som gnäll eller ej, det skiter jag i.

McB är en dokumenterad gnällröv, likaså valmers.
Om detta uppfattas som gnäll eller ej det skiter jag i.

Goodstuff skrev:

Och ignore-funktionen fungerar inte heller eftersom han tydligen är moderator så det är bara att härda ut...

Goodstuff skrev:

Det är kul att gnälla. Ibland. Jag funderar på att sluta med det, eftersom jag numera är glad för det mesta, och egentligen inte behöver gnälla.

Ska jag lägga upp en poll om det?

McB skrev:
Det är kul att gnälla. Ibland. Jag funderar på att sluta med det, eftersom jag numera är glad för det mesta, och egentligen inte behöver gnälla.

Ska jag lägga upp en poll om det?

Det har varit lite få pollar på sistone så varför inte? :yoparty

Ninjaboy skrev:
Jag trodde det var det du menade med diplomatisk immunitet. :rofl

Nu när du säger det, så stämmer det rätt bra. Fast jag hade inte en aning om att ignore-funktionen åsidosätts för moderatorer. Fräckt. :)

Goodstuff skrev:
Din satsade 1000-lapp på Ralf som världsmästare får väl anses vara en av dina sämre investeringar i år. :tungan
Nja, försäljning av trafikförsäkrad/kraschad CBR sätter den 1000-lappen i ett annat perspektiv. :brinnerup

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti