Jackass, CKY, Viva La Bam, Dirty sanchez...

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
...är sjukt roliga!

Finns det fler serier som man har missat?

:argpådato

Folk som inte uppskattar liknande program är töntar :4skrika

Lite trött på Jackass, speciellt på Viva La Bam!
Men Dirty Sanchez grabbarna är fan sköna, hoho och det där programmet när Steve-O och hans polare är i djungeln, haha

Dirty Sanches är riktigt bra & WildBoys är inte långt bakom...Dock är Viva la Bam kasst, en mupp som skryter med hur mycket pengar & brudar han har..jaha?!

Hmm låt se jackass är ju som sagt originalet jävligt roliga, wild boys är så jävla bra helt enkelt störtsköna.
Viva la bam är skoj för deras "fantasi".

Men Dirty Sanchez är ju inte ens roliga, tycker det är sämsta jävla dyngan jag sett på länge. Dom bara gapar och skriker och slår varandra eller kör ett häftstift genom örat och skriker.

Nä då är det fan roligare då Don Vito och grabbarna sätter igång.

darth_igel skrev:
Jackass är ju orginalet och därmed bäst.
Dirty Sanchez är för sjukt

Twosaint skrev:
Hmm låt se jackass är ju som sagt originalet jävligt roliga, wild boys är så jävla bra helt enkelt störtsköna.
Viva la bam är skoj för deras "fantasi".

Men Dirty Sanchez är ju inte ens roliga, tycker det är sämsta jävla dyngan jag sett på länge. Dom bara gapar och skriker och slår varandra eller kör ett häftstift genom örat och skriker.

Nä då är det fan roligare då Don Vito och grabbarna sätter igång.

CKY är orginalet, Jackass kom efter.
Bam äger väl hela konceptet tror jag, han har ju en del stålar att strö omkring sig numer.

Edit: Bara för att jag kollade upp så jag hade täckning för vad jag säger är jag tvåa.. :rolleyes: :tungan

Carcass skrev:
CKY är orginalet, Jackass kom efter.
Bam äger väl hela konceptet tror jag, han har ju en del stålar att strö omkring sig numer.

Edit: Bara för att jag kollade upp så jag hade täckning för vad jag säger är jag tvåa.. :rolleyes: :p
sånt är livet :) , men jag har varit ett fan av CKY länge och var ganska säker på att de var först.

Det finns mao inga andra serier med liknande tema? :gnissla

Jag diggar Dirty S som bara den. Finns inget som är för sjukt.

Jo, fresten Bumfights :kocko (Dock har dom filmerna genererat en sjuhelvetes massa pengar till just uteliggare, samt fått en del av dom att sluta knarka. Kan inte bestämma mig för om det är bra eller dåligt)

Jodå, det var kul ett tag...
Men jag tycker att de gör samma sak om och om igen... :va ...så nu tråkar de ut mig.
Jag har slutat garva. *gäsp*

(Fast scenen i Jackass, när en av dem går in och skiter i en icke inkopplad WC på en rörmokarfirma. :yoparty :rofl Behöver jag bara tänka på så flinar jag.
Sedan är den andra favvon när de hyrt en bil och lämnar tillbaka den totalkvaddad och "vägrar" betala för skadorna. :brinnerup
All time high är när Bam pilllar in en liten leksaksbil bakvägen och går till en röntgenläkare för att han har ont... )

Flamma77 skrev:
Jodå, det var kul ett tag...
Men jag tycker att de gör samma sak om och om igen... :va ...så nu tråkar de ut mig.
Jag har slutat garva. *gäsp*

(Fast scenen i Jackass, när en av dem går in och skiter i en icke inkopplad WC på en rörmokarfirma. :yoparty :rofl Behöver jag bara tänka på så flinar jag.
Sedan är den andra favvon när de hyrt en bil och lämnar tillbaka den totalkvaddad och "vägrar" betala för skadorna. :brinnerup
All time high är när Bam pilllar in en liten leksaksbil bakvägen och går till en röntgenläkare för att han har ont... )

Riktigt sjuka är dem, även om jag har för mig att det var Ryan Dunn som applicerade leksaksbilen på ovan nämnda ställe. Den mannen öppnar en helt ny värld av likgiltighet för mig, hoppas han är mer seriös i verkligheten. Störtskön är han iallafall!

I övrigt så är avsnittet med Knoxville förmodligen det roligaste i Viva La Bam-serien, enligt min mening.

Mark skrev:
...är sjukt roliga!

Finns det fler serier som man har missat?

:argpådato

Folk som inte uppskattar liknande program är töntar :4skrika

Bam o gänget har ju gjort Haggard. Handlar väl om Ryan Dunns gammla flickvän som var otrogen med hela west chester. ganska rolig! Har hört rykten om att dom ska spela in en ny film i stil med HAggard. (vet ej säkert!) :gnissla

Don Vito FTW! :banana :gnissla

snel_hest skrev:
Bam o gänget har ju gjort Haggard. Handlar väl om Ryan Dunns gammla flickvän som var otrogen med hela west chester. ganska rolig! Har hört rykten om att dom ska spela in en ny film i stil med HAggard. (vet ej säkert!) :gnissla

Don Vito FTW! :banana :gnissla
haggard är väl hyffsad, kasst skådespeleri men sjukt skum/kul handling. och grym musik :yoparty . plus att de har väl inte lagt ner så mycket pengar på rekvisita/effekter.

-Rosen- skrev:
haggard är väl hyffsad, kasst skådespeleri men sjukt skum/kul handling. och grym musik :yoparty . plus att de har väl inte lagt ner så mycket pengar på rekvisita/effekter.

FET BRA MUSIK JU!! :yoparty :yoparty

Tycker don vito har skön roll i dne filmen.. fast i viva la bam framstår han ju som en idiot. som tex när han tror att det heter lutande tornet i PIZZA :rolleyes: o att man kan köpa pizza i bottenvångingen :D
:rofl

Cky filmerna är klart bäst. Skatefilmer när dom är som bäst. Synd bara att fyran var så dålig.

Mark skrev:
Jo, fresten Bumfights :kocko (Dock har dom filmerna genererat en sjuhelvetes massa pengar till just uteliggare, samt fått en del av dom att sluta knarka. Kan inte bestämma mig för om det är bra eller dåligt)
Bumfights är ju sjukt kul.... Rufus the stunt bum!
stickerlargecolorweb.jpg

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...