Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

OLJEKYLD GSXR skrev:Jag är en tönt![]()
CKY är orginalet. (väl?)darth_igel skrev:Jackass är ju orginalet och därmed bäst.
Dirty Sanchez är för sjukt
darth_igel skrev:Jackass är ju orginalet och därmed bäst.
Dirty Sanchez är för sjukt
Twosaint skrev:Hmm låt se jackass är ju som sagt originalet jävligt roliga, wild boys är så jävla bra helt enkelt störtsköna.
Viva la bam är skoj för deras "fantasi".
Men Dirty Sanchez är ju inte ens roliga, tycker det är sämsta jävla dyngan jag sett på länge. Dom bara gapar och skriker och slår varandra eller kör ett häftstift genom örat och skriker.
Nä då är det fan roligare då Don Vito och grabbarna sätter igång.

sånt är livetCarcass skrev:CKY är orginalet, Jackass kom efter.
Bam äger väl hela konceptet tror jag, han har ju en del stålar att strö omkring sig numer.
Edit: Bara för att jag kollade upp så jag hade täckning för vad jag säger är jag tvåa..![]()
![]()
...så nu tråkar de ut mig.
Behöver jag bara tänka på så flinar jag.
Flamma77 skrev:Jodå, det var kul ett tag...
Men jag tycker att de gör samma sak om och om igen......så nu tråkar de ut mig.
Jag har slutat garva. *gäsp*
(Fast scenen i Jackass, när en av dem går in och skiter i en icke inkopplad WC på en rörmokarfirma.![]()
Behöver jag bara tänka på så flinar jag.
Sedan är den andra favvon när de hyrt en bil och lämnar tillbaka den totalkvaddad och "vägrar" betala för skadorna.
All time high är när Bam pilllar in en liten leksaksbil bakvägen och går till en röntgenläkare för att han har ont... )
Mark skrev:...är sjukt roliga!
Finns det fler serier som man har missat?
Folk som inte uppskattar liknande program är töntar![]()

haggard är väl hyffsad, kasst skådespeleri men sjukt skum/kul handling. och grym musiksnel_hest skrev:Bam o gänget har ju gjort Haggard. Handlar väl om Ryan Dunns gammla flickvän som var otrogen med hela west chester. ganska rolig! Har hört rykten om att dom ska spela in en ny film i stil med HAggard. (vet ej säkert!)![]()
Don Vito FTW!![]()
![]()
. plus att de har väl inte lagt ner så mycket pengar på rekvisita/effekter.-Rosen- skrev:haggard är väl hyffsad, kasst skådespeleri men sjukt skum/kul handling. och grym musik. plus att de har väl inte lagt ner så mycket pengar på rekvisita/effekter.

Bumfights är ju sjukt kul.... Rufus the stunt bum!Mark skrev:Jo, fresten Bumfights :kocko (Dock har dom filmerna genererat en sjuhelvetes massa pengar till just uteliggare, samt fått en del av dom att sluta knarka. Kan inte bestämma mig för om det är bra eller dåligt)
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |